اخبار رسیده از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که مدیران و مالکان این مجموعه برای ایجاد انگیزه بیشتر جهت کسب پیروزی در دیدار هفته بیست و هشتم دست رضا درویش برای پرداخت پاداش را باز گذاشتند. با توجه به نزدیکی امتیازی تیم پرسپولیس به صدر جدول و مسابقه حساس مقابل استقلال خوزستان در تهران […]

- رقابت هیئت مدیره پرسپولیس با استقلال

اخبار رسیده از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که مدیران و مالکان این مجموعه برای ایجاد انگیزه بیشتر جهت کسب پیروزی در دیدار هفته بیست و هشتم دست رضا درویش برای پرداخت پاداش را باز گذاشتند.

با توجه به نزدیکی امتیازی تیم پرسپولیس به صدر جدول و مسابقه حساس مقابل استقلال خوزستان در تهران اعضا هیئت مدیره باشگاه در این باره با نماینده مالکان جدید این مجموعه صحبت کردند و قرار است پاداش مطلوبی برای کسب پیروزی در سه دیدار پایانی تعیین شود که پرسپولیس و بازیکنانش با انگیزه بیشتری در دیدار مقابل استقلال خوزستان و دو بازی آخر به میدان بروند. ظاهرا استقلالی‌ها هم در این ارتباط اقدامات انگیزشی را تدارک دیده‌اند و پرسپولیسی‌ها هم نمی‌خواهند در این ارتباط از رقبای دیرینه خود عقب بمانند.

این دیدار جمعه هفته جاری در تهران و به میزبانی پرسپولیس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پاداش ۷۲۰ میلیارد تومانی برای استقلال و پرسپولیس!

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.