امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، خیلی تلاش کرد که کیلیان امباپه در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس در اختیار تیم ملی کشورش باشد اما به گزارش نشریه فرانسوی اکیپ، امباپه دعوت تیری آنری سرمربی تیم المپیک فرانسه را رد کرده است. این بازیکن ۲۵ ساله که انتظار می‌رود در پایان فصل به رئال مادرید بپیوندد قصد […]

- دخالت رئیس‌جمهور هم کارساز نبود/ فوق‌ستاره به المپیک نمی‌رود

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، خیلی تلاش کرد که کیلیان امباپه در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس در اختیار تیم ملی کشورش باشد اما به گزارش نشریه فرانسوی اکیپ، امباپه دعوت تیری آنری سرمربی تیم المپیک فرانسه را رد کرده است. این بازیکن ۲۵ ساله که انتظار می‌رود در پایان فصل به رئال مادرید بپیوندد قصد دارد که کاملا روی تیم جدیدش تمرکز کند و به جای حضور در المپیک، در تور پیش‌فصل سپیدپوش‌ها شرکت کند تا برای اولین فصل حضورش در اسپانیا آماده شود.

حداکثر سن بازیکنان حاضر در المپیک ۲۳ است اما سه بازیکن بالای این سن نیز می‌توانند در رقابت‌ها حضور داشته باشند. انتظار می‌رود آنری از الکساندر لاکازت، آنتوان گریزمن و اولیویه ژیرو دعوت کند.

بیشتر بخوانید: رئیس جمهور فرانسه دست بردار نیست/ امباپه را می‌‎خواهیم!

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.