فرشید باقری هافبک مس رفسنجان و بازیکن سابق استقلال که در پنجره تابستانی مورد توجه جواد نکونام قرار داشت در گفت‌وگویی با برنامه شب‌های فوتبالی درخصوص کورس جذاب استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی گفت: قلبا دوست دارم استقلال قهرمان شود و خیلی خوشحالم که یک بازی رو در رو با پرسپولیس دارم و از آن […]

- خیلی خوشحالم که استقلال را حذف کردیم/ قلبا دوست دارم این تیم قهرمان شود

فرشید باقری هافبک مس رفسنجان و بازیکن سابق استقلال که در پنجره تابستانی مورد توجه جواد نکونام قرار داشت در گفت‌وگویی با برنامه شب‌های فوتبالی درخصوص کورس جذاب استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی گفت: قلبا دوست دارم استقلال قهرمان شود و خیلی خوشحالم که یک بازی رو در رو با پرسپولیس دارم و از آن خوشحال‌ترم که استقلال را در هم جام حذفی شکست دادیم و هم در لیگ از استقلال امتیاز گرفتیم. 

هافبک مس رفسنجان ادامه داد: اگر یک روز مقابل پرسپولیس بیشتر از صدم را بگذارم که بتوانم نتیجه بگیرم سربلند هستم و ما وظیفه داریم صد خود را بگذاریم اما قلبا دوست دارم استقلال جام بیارود. 

بیشتر بخوانید: نکونام برای بازی در استقلال با من تماس گرفت/ از ته قلب هوادران استقلال را دوست دارم و عاشق آن‌ها هستم

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.