به گزارش زیرنویس؛ سامانه بارشی از صبح امروز آغاز شده و تا صبح فردا سه شنبه ادامه دارد به گونه ای که این مناطق تحت تاثیر کاهش دما و وزش باد به نسبت شدید همراه با رعد و برق در مناطق مختلف استان و رگبار باران، رعد و برق و احتمال تگرگ در ارتفاعات به […]

- مسدود شدن جاده محبوب شمالی تا اطلاع ثانونی

به گزارش زیرنویس؛ سامانه بارشی از صبح امروز آغاز شده و تا صبح فردا سه شنبه ادامه دارد به گونه ای که این مناطق تحت تاثیر کاهش دما و وزش باد به نسبت شدید همراه با رعد و برق در مناطق مختلف استان و رگبار باران، رعد و برق و احتمال تگرگ در ارتفاعات به ویژه در ارتفاعات غربی خواهد بود.

تسنیم در خبری نوشت:برابر پیش بینی هواشناسی مازندران، شرایط جوی استان در این مدت با رگبار باران، وزش باد به نسبت شدید، کاهش دما، رعد و برق و با احتمال تگرگ همراه باشد.

با توجه به گزارش هواشناسی استان مبنی بر کاهش دید، صاعقه، لغزندگی، ریزش سنگ و اختلال تردد در جاده ها و محورهای کوهستانی، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به منظور حفظ جان مسافران از هم اکنون این مسیر به روی عابران سواره رو مسدود خواهد بود.

مسافرانی که قصد تردد به خارج از استان را دارند، باید از محورهای جایگزین هراز و سواد کوه گذر کنند

۲۳۳۲۱۷

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.