لیگ برتر به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و رقابت دو تیم بزرگ پایتخت برای فتح لیگ برتر همچنان ادامه دارد. در لیگ امسال اتفاقات جالب زیادی رخ داد و آمارهای جدید زیادی هم ثبت شد. با این حال تا قبل از بازی‌های امروز لیگ برتر فقط یک مورد هت‌تریک به صبت رسیده و آن […]

- فقط ستاره پرسپولیس این فصل هت‌تریک کرد!

لیگ برتر به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و رقابت دو تیم بزرگ پایتخت برای فتح لیگ برتر همچنان ادامه دارد. در لیگ امسال اتفاقات جالب زیادی رخ داد و آمارهای جدید زیادی هم ثبت شد. با این حال تا قبل از بازی‌های امروز لیگ برتر فقط یک مورد هت‌تریک به صبت رسیده و آن هم متعلق به بازیکنی است که دیگر در لیگ ایران بازی نمی‌کند.

شهاب زاهدی مهاجم نیم فصل نخست پرسپولیس که این روزها در فوتبال ژاپن می‌درخشد،در نیم فصل نخست و در جریان بازی پرسپولیس مقابل پیکان که در قزوین برگزار شد،توانست تنها هت‌تریک این فصل لیگ برتر را به ثبت برساند و در جریان برتری ۳-۱ پرسپولیس مقابل پیکان موفق شد هر ۳ گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

به غیر از زاهدی هیچ بازیکنی در این فصل موفق به هت‌تریک کردن نشده و حال باید دید در بازی‌های باقی مانده بازیکنی می‌تواند برای تیمش هت‌تریک کند یا این رکورد متعلق به ستاره سابق پرسپولیس باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: شهاب زاهدی: به این دلیل در پرسپولیس کمتر گل زدم/ برای تیم محبوبم و به‌خصوص یک نفر آرزوی موفقیت می‌کنم

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.