به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رفیعی صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پایان فرایند انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم از ۶۵ هزار و ۹۴۱ رأی صحیح، نبی الله محمدی با ۳۵ هزار و ۵۱۸ رأی به عنوان منتخب دوم مردم زنجان و طارم به مجلس راه یافت و محمد اسماعیلی با ۳۰ […]

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رفیعی صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پایان فرایند انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم از ۶۵ هزار و ۹۴۱ رأی صحیح، نبی الله محمدی با ۳۵ هزار و ۵۱۸ رأی به عنوان منتخب دوم مردم زنجان و طارم به مجلس راه یافت و محمد اسماعیلی با ۳۰ هزار و ۴۲۴ رأی رتبه دوم را کسب کرد.

وی میزان مشارکت مردم این ۲ حوزه انتخابیه در استان زنجان را ۲۳.۷۵ درصد عنوان کرد و افزود: در حوزه انتخابیه خدابنده نیز از ۳۹ هزار و ۳۴۰ رأی صحیح، احمد بیگدلی با ۳۷ هزار و ۵۲۶ رأی منتخب حوزه انتخابیه خدابنده به مجلس راه یافت و سعید رفیعی با ۳۱ هزار و ۸۱۴ رأی در رتبه دوم قرار گرفت.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه در مجموع در ۲ حوزه انتخابیه استان، ۱۴۰ هزار و ۷۷۴ تعرفه مصرف شد که نشان دهنده تعداد مشارکت بالا در این دوره بود، گفت: با توجه به تعداد واجدین شرایط ۲ حوزه انتخابیه که ۵۹۲ هزار و ۶۵۵ نفر بود مشارکت ۲۳.۷۵ درصد را داشتیم.

رفیعی افزود: در حوزه زنجان و طارم میزان تعرفه مصرفی ۷۰ هزار و ۲۱۳ برگه رأی بود که میزان مشارکت ۱۵.۴۳ درصد و در خدابنده نیز با مصرف تعرفه ۶۸ هزار و ۵۶۱ برگه بود و میزان مشارکت ۵۱.۲۱ درصد به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه فضای رقابتی خوبی در انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان حاکم بود، افزود: انتخابات این دور بدون هیچ گونه مشکلی با تأمین امنیت کامل و در سلامت برگزار شد.

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح روز جمعه در ۲ حوزه انتخابیه زنجان – طارم و خدابنده همزمان با ۲۲ حوزه انتخابیه کشور برگزار شد.

منبع: مـهر

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.