به گزارش زیرنویس،فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوایی روز جمعه اظهار کرد:شنبه در برخی از مناطق آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، کردستان و کرمانشاه بارش رخ می‌دهد. به گزارش تسنیم، کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: روز یکشنبه گستره بارش‌ها در غرب و جنوب غرب، سواحل دریای […]

- ورود سامانه جدید بارشی به کشور؛ شروع بارنگی در این استان‌ها

به گزارش زیرنویس،فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوایی روز جمعه اظهار کرد:شنبه در برخی از مناطق آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، کردستان و کرمانشاه بارش رخ می‌دهد.

به گزارش تسنیم، کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: روز یکشنبه گستره بارش‌ها در غرب و جنوب غرب، سواحل دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز خواهد بود.

رفیعی از تشدید بارش‌ها در روزهای دوشنبه و سه شنبه برای همین مناطق خبر داد و گفت: گستره این بارش‌ها دوشنبه مناطقی از دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و سواحل دریای خزر هچنین سه شنبه بخشی‌هایی از شمال شرق و جنوب کشور را در بر می‌گیرد.

وی گفت: احتمال خیزش گرد و خاک در منطقه زابل وجود دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوایی امروز تهران نیز گفت: بیشینه دما امروز ۲۵ درجه بالای صفر است و از روز یکشنبه و دوشنبه هفته آتی بارش باران در پیش است.

۲۳۳۲۱۷

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.