ستاره ایرانی رم در دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ترکمنستان به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم ملی خارج شد و پس از آن هم در سه هفته متوالی سری آ ایتالیا و یک دیدار لیگ اروپا غایب بود که امشب این روند به پایان رسید. سردار آزمون پس از عدم حضور در چهار […]

- سردار آزمون به دیدار مرگ و زندگی رسید

ستاره ایرانی رم در دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ترکمنستان به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم ملی خارج شد و پس از آن هم در سه هفته متوالی سری آ ایتالیا و یک دیدار لیگ اروپا غایب بود که امشب این روند به پایان رسید.

سردار آزمون پس از عدم حضور در چهار مسابقه پیاپی باشگاهی مقابل لچه، لاتزیو، میلان و اودینزه، امشب دوباره به فهرست نفرات جالوروسی بازگشته و جزء نفرات ذخیره تیمش در جدال برگشت برابر روسونری است.

تیم فوتبال آ. اس. رم از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (به  وقت ایران) و در حالی‌که سردار آزمون را جزء نفرات ذخیره دارد، در ورزشگاه المپیکو به مصاف آ. ث. میلان می‌رود و امیدوار به کسب پیروزی در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا است.

شاگردان دنیله ده‌روسی در دیدار رفت مقابل میلان به پیروزی یک بر صفر رسیدند و امشب شرایط خوبی برای صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا دارند.

بیشتر بخوانید: کنعانی‌زادگان به گولسیانی رسید/ رقابت جذاب دو مدافع در پرسپولیس

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.