هایده و معین مردم را با تلویزیون آشتی نمی‌دهند/ این بانک‌ها عاقل باشند سمت استقلال و پرسپولیس نمی‌آیند
هایده و معین مردم را با تلویزیون آشتی نمی‌دهند/ این بانک‌ها عاقل باشند سمت استقلال و پرسپولیس نمی‌آیند

امیرعابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» اظهار داشت: سال ۱۴۰۲ در ورزش فراز و نشیب داشتیم. یک جا‌هایی لذت بردیم و یک جا‌هایی جواب نگرفتیم؛ مثل فوتبال و والیبال. در کشتی هم محک جدی نخوردیم و باید بدانیم آسیا برای ما در کشتی کوچک است و محک جدی در مسابقات جهانی و المپیک […]

- هایده و معین مردم را با تلویزیون آشتی نمی‌دهند/ این بانک‌ها عاقل باشند سمت استقلال و پرسپولیس نمی‌آیند

امیرعابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» اظهار داشت: سال ۱۴۰۲ در ورزش فراز و نشیب داشتیم. یک جا‌هایی لذت بردیم و یک جا‌هایی جواب نگرفتیم؛ مثل فوتبال و والیبال. در کشتی هم محک جدی نخوردیم و باید بدانیم آسیا برای ما در کشتی کوچک است و محک جدی در مسابقات جهانی و المپیک رقم می‌خورد. ما در ابعاد مختلف مردم را اذیت کردیم و در ورزش نیز همین شرایط بود. به همین دلیل مردم می‌گویند سال خوبی نداشتیم. تا روزیکه ورزش ما دستوری باشد و آدم‌ها روی روابط می‌آیند و می‌روند اوضاع همین است. ورزش هم مثل اقتصادمان بود. قهر یک عده‌ای از مردم با تشکیلات دولتی باعث شده که عده‌ای در راس امور ورزش قرار بگیرند. 

 

وی درباره موضوع واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این مثل صنعت خودرو است. یک روز می‌گویند خودرو وارد شود، اما آنقدر آیتم می‌آورند که واسطه گری فعال می‌شود. در واگذاری دو باشگاه می‌رویم سراغ بنگاه‌های ورشکسته. طراز مالی آن بنگاه باید مشخص باشد و دستش در جیب مردم نباشد. ممکن است اتفاقات خوبی بیافتد، اما چون اراده‌ای نیست کار ریشه ای و اصولی صورت نمی گیرد. برنامه ندارند؛ تحقق این خواسته یک سازمان می‌خواهد. خصوصی سازی آن سازمان مورد نظر نیست. یک کمیته ۵ نفره لازم است که خصوصی سازی هم یک عضو در آن داشته باشد که برند معنوی و مادی را تعریف کنند و ۵ ساله واگذار کنند. برند معنوی که عدد و رقم ندارد و برای مردم است.

 

وی در ادامه افزود: توقع داشتم کیومرث هاشمی برنامه داشته باشد، اما متوجه شدم دو ساله فکر می‌کند وبرنامه دراز مدتی ندارد. شما وقتی برنامه داشته باشید درست حرکت می‌کنید. وقتی بلد نیستیم کار کنیم خودمان را ساقط می‌کنیم و فردا هم نباید بگوییم دیگران ما را زمین زدند.

 

عابدینی پیرامون این بحث که برخی بانک‌ها گزینه‌های مالکیت دو باشگاه هستند نیز اظهار داشت: بانک‌های ورشکسته دنبال تبلیغات مجانی هستند، ولی نمی‌دانند پایشان را اینجا – در فوتبال – بگذارند چیزی گیرشان نمی‌آید بلکه ضربه می‌خورند. عاقل باشند قبول نمی‌کنند. یک استادی در سیما می‌گفت ما عقل را گم کردیم.

 

وی درباره بلاتکلیفی‌های هیات مدیره دو باشگاه نیز گفت: وقتی باشگاهداری دولتی باشد همین است. مثلا در استقلال  آقای آقامحمدی کارکشته و عاقل است و بی گدار به آب نمی‌زند و به همین دلیل در جلسات هیات مدیره استقلال حاضر نمی‌شود.

 

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در ادامه پیرامون وضعیت این تیم اظهار داشت: یک نما دارد یک ریشه دارد. نما را که نگاه می‌کنید زیباست، اما ریشه‌ای قوی ندارد؟ اعتقاد دارم ما در زیربنای باشگاه مشکل داریم و باید جلوی فرسودگی را گرفت.

 

عابدینی درباره این نگرانی هواداران استقلال که بار دیگر این تیم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود گفت: من نگران نیستم. برای دو باشگاه احترام قائل هستم، چون هویت فرهنگی و اجتماعی دارند. ناراحت این است که زیربنا نداریم. تا کی این مردم نگران دو باشگاه باشند؟ تزریق پول مدیریت کردن نیست.

 

«موضوع دریافتی نجومی برخی چهره‌های ورزشی برای حضور در برنامه‌های نوروزی سیما خبرساز شد»، عابدینی درباره این موضوع گفت: صدا و سیما مردم را از خودش دور کرده است. باید هزینه بدهد تا مردم آشتی کنند. این پول دادن‌ها در همه دنیا وجود دارد، اما باید پرسید چرا آنقدر فاصله گرفتیم از مردم؟ در کجای دنیا این برنامه‌های ضعیف را درست می‌کنند؟ با این برنامه‌ها آیا می‌توان مردم را به سمت تلویزیون کشاند؟ 

 

رییس اسبق فدراسیون درباره فردی که در جریان یک نشست مذهبی به علی پروین و حسن روشن به دلیل نام بردن از هایده و معین توهین کرده بود به «اطلاعات آنلاین» گفت: یک روزی می‌خواهید به مردم بگویید آزادی هست، اما ناگهان ساختارشکنی می‌کنید. آقای پروین و آقای روشن درباره خواننده‌های محبوب خود صحبت کردند؛ حتی آقای پروین از کاباره رفتن خود در جوانی می‌گوید. این آزادی دادن نیست؛ این ما را به آنارشیسم می‌رساند. من درباره آن فرد قضاوت نمی‌کنم، اما وقتی به دو نفر این آزادی را می‌دهید، ناخودآگاه به آن فرد هم فرصت توهین کردن داده اید. آزادی این مدلی برای دو طرف حق صحبت کردن ایجاد می کند.

 

وی در پایان گفت: باید امیدوار باشیم تا اراده‌ای برای نجات ورزش از این شرایط ایجاد شود در غیر این صورت وضع بدتر هم خواهد شد.

منبع: اطلاعات انلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.