به گزارش زیرنویس به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی بر اساس مصوبه پنجاه و هشتمین جلسه کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی، طی احکامی روسای دانشگاه های علوم پزشکی شهرکرد و یاسوج را منصوب کرده است. در این احکام آمده است: دکتر محمدحسین اعرابی سرپرست دانشگاه علوم […]

به گزارش زیرنویس به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی بر اساس مصوبه پنجاه و هشتمین جلسه کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی، طی احکامی روسای دانشگاه های علوم پزشکی شهرکرد و یاسوج را منصوب کرده است.

در این احکام آمده است:

دکتر محمدحسین اعرابی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد

«باسلام ؛ پیرو ابلاغ شماره ۶۸۱/۱۰۰ مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ و با توجه به نامه شماره ۲۵۳۰۳/۱۴۰۲/دش مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ دبیر کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه پنجاه و هشتمین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد منصوب می‌شوید. تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام کنید. امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.»

دکتر سعید جاودان سیرت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد

«باسلام ؛ پیرو ابلاغ شماره ۱۵۲۸/۱۰۰ مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ و با توجه به نامه شماره ۲۵۳۰۳/۱۴۰۲/دش مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ دبیر کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه پنجاه و هشتمین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید. تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام کنید. امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.»

منبع: مـهر

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.