پیشنهاد برگزاری بازی استقلال و پرسپولیس در زندان خبرساز شد!
پیشنهاد برگزاری بازی استقلال و پرسپولیس در زندان خبرساز شد!

ایسنا نوشت: نصرالله عبداللهی سرپرست اسبق استقلال و پرسپولیس درباره دربی جنجالی سال ۱۳۷۳ که مسابقه برگشت آن به بندرعباس منتقل شد گفت: گفتند هر شهری که بروید هر دو طرف هوادار دارند و نمی‌توانند جلویشان را بگیرند. گفتند یک جایی برویم که هوادار نباشد. باز اگر شهر بندرعباس هم می‌رفتند هوادار بود. گفتند در […]

- پیشنهاد برگزاری بازی استقلال و پرسپولیس در زندان خبرساز شد!

ایسنا نوشت: نصرالله عبداللهی سرپرست اسبق استقلال و پرسپولیس درباره دربی جنجالی سال ۱۳۷۳ که مسابقه برگشت آن به بندرعباس منتقل شد گفت: گفتند هر شهری که بروید هر دو طرف هوادار دارند و نمی‌توانند جلویشان را بگیرند. گفتند یک جایی برویم که هوادار نباشد. باز اگر شهر بندرعباس هم می‌رفتند هوادار بود. گفتند در زندانِ آنجا باشد که زمین فوتبال داشت وگرنه بازیکنان با هم مساله‌ای نداشتند و دو تیم با یک هواپیما رفتیم که بازی کنیم. دائم درگیری بین هواداران مهم بود. بازیکنان زیاد مساله‌ای نداشتند.

 

منبع: اطلاعات انلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.