طی چند وقت اخیر خیلی ها از علاقه باشگاه پرسپولیس برای جذب محمدرضا آزادی مهاجم سابق استقلال و فعلی نساجی خبر دادند. با نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات شایعات مختلفی در خصوص توافق پرسپولیس با محمدرضا آزادی منتشر شد. پیگیری های ما نشان می دهد این اخبار صحت ندارد و این بازیکن قرار […]

- مهاجم استقلالی در این فصل به پرسپولیس نمی رود

طی چند وقت اخیر خیلی ها از علاقه باشگاه پرسپولیس برای جذب محمدرضا آزادی مهاجم سابق استقلال و فعلی نساجی خبر دادند. با نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات شایعات مختلفی در خصوص توافق پرسپولیس با محمدرضا آزادی منتشر شد. پیگیری های ما نشان می دهد این اخبار صحت ندارد و این بازیکن قرار نیست در این فصل پرسپولیسی شود.

آزادی با نساجی قرارداد دارد و این باشگاه فقط در ازای دریافت یک مبلغ زیاد حاضر به فروش ستاره خود می شود. پرسپولیس نمی تواند هزینه زیادی برای جذب آزادی انجام دهد و توان پرداخت مبلغ رضایتنامه این بازیکن را ندارد.

به این ترتیب پرسپولیسی شدن این بازیکن منتفی است و در این فصل اتفاق نخواهد افتاد.

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.