ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا می‌شود
ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا می‌شود

زیرنویس؛ «ایران قهرمان جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ می شود»، این پیش بینی شب گذشته عبداللطیف البهداری، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال فلسطین در شبکه الکاس قطر است. تیم ملی ایران با ۳ قهرمانی در آسیا( ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶) یکی از مدعیان این جام با هدایت امیر قلعه نویی به شمار می آید. از […]

زیرنویس؛ «ایران قهرمان جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ می شود»، این پیش بینی شب گذشته عبداللطیف البهداری، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال فلسطین در شبکه الکاس قطر است.

تیم ملی ایران با ۳ قهرمانی در آسیا( ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶) یکی از مدعیان این جام با هدایت امیر قلعه نویی به شمار می آید. از آخرین قهرمانی کشورمان در آسیا ۴۷ سال می گذرد.

ستاره سابق فوتبال فلسطین پیش بینی می کند که ایران و ژاپن فینالیست های جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ خواهند شد و در نهایت شاگردان قلعه نویی چهارمین قهرمانی خود را در آسیا جشن می گیرند.

پایان پیام/





منبع: فارس

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.