به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کیومرث هاشمی با اشاره به برگزاری جلسه نهایی تفاهم‌نامه همکاری احداث مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی شهر تهران که امروز با حضور معاون اول رییس‌جمهور برگزار شد، اظهار داشت: این مجموعه یک مجموعه بین‌المللی است به این معنا که تمام فدراسیون‌های ورزشی ما در عرصه بین‌المللی می‌توانند میزبانی […]

- منابع لازم برای ساخت مجموعه ورزشی تهران فراهم شده است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کیومرث هاشمی با اشاره به برگزاری جلسه نهایی تفاهم‌نامه همکاری احداث مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی شهر تهران که امروز با حضور معاون اول رییس‌جمهور برگزار شد، اظهار داشت: این مجموعه یک مجموعه بین‌المللی است به این معنا که تمام فدراسیون‌های ورزشی ما در عرصه بین‌المللی می‌توانند میزبانی رویدادهای بین‌المللی را در این مجموعه داشته باشند.

وی تصریح کرد: دغدغه‌هایی که مردم دارند و بدقولی‌هایی که در گذشته برای تکمیل پروژه‌ها انجام شده است اصولا به خاطر عدم تامین منابع بوده است. این درحالی است که منابع لازم برای تکمیل این پروژه را از محل تهاتر وزارت نفت با تفاهم‌نامه‌ای که با این وزارتخانه داریم تامین خواهیم کرد و از روز اول مهندس اوجی حمایت کامل را از این پروژه داشتند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: دغدغه‌ای برای پرداخت پول به پیمانکار مجموعه نخواهیم داشت و بلافاصله به ازای کاری که در مجموعه صورت می‌گیرد نفت پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.