افشاگری درباره مدل عجیب پرداخت مطالبات گندمکاران!
افشاگری درباره مدل عجیب پرداخت مطالبات گندمکاران!

محمد نورصالحی، امروز یکشنبه سوم دیماه در نطق پیش از دستور صدوچهاردهمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به برداشت یک‌جای عوارض ارزش افزوده سهم شهرداری‌ها از حساب خزانه کشور گفت: دولت برای پرداخت مطالبات گندم کاران، ۲۰ هزار میلیارد تومان از این سهم را با مصوبه جلسه سران قوا برداشت کرده است. وی […]

پرداخت مطالبات گندم کاران از محل ارزش افزوده سهم شهرداری‌ها؟!

محمد نورصالحی، امروز یکشنبه سوم دیماه در نطق پیش از دستور صدوچهاردهمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به برداشت یک‌جای عوارض ارزش افزوده سهم شهرداری‌ها از حساب خزانه کشور گفت: دولت برای پرداخت مطالبات گندم کاران، ۲۰ هزار میلیارد تومان از این سهم را با مصوبه جلسه سران قوا برداشت کرده است.

وی افزود: این که گندم کاران به طلب خود برسند اقدامی مثبت است، اما این که از سهم شهرداری‌ها برداشته می ‌شود، جای تعجب دارد.

رییس شورای شهر اصفهان با بیان این که دولت در خصوص یارانه سوخت، عوارض گمرکی، سهم در یارانه بلیت اتوبوس و مترو و سایر هزینه‌ها باید به کلانشهرها مبالغی پرداخت کند گفت: بیشتر مشکلات ترافیکی ما نیز ناشی از نقطه ضعف‌های موجود در همین حوزه‌ها است؛ بنابراین جای انتقاد و اعتراض دارد.

نورصالحی افزود: در این باره با مسئولان شوراهای کلا‌شهرها مذاکراتی داشته‌ایم و تأکید کرده‌ایم انجام این کار غلط و نوعی حق‌الناس است.

وی گفت: اگر دست دولت تنگ است، انتظار می‌رود بلافاصله این مبلغ جبران شود و بازگردد، زیرا در ماه‌های پایانی سال، انواع مطالبات به سمت مدیریت شهری است و حق نیست این مطالبات باقی بماند، ضمن اینکه پیمانکاران شهرداری، افرادی که املاک آن‌ها خریداری شده است، حقوق کارگران در کنار پروژه‌های کلان موجود از جمله مترو و حلقه حفاظتی تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

رییس شورای شهر اصفهان افزود: قرار است نامه‌ای توسط رؤسای شوراهای استان‌ها تنظیم و برای رئیس ‌جمهوری ارسال شود، انتظار داریم در دیماه این مبلغ به حساب شهرداری‌ها بازگردد.

منبع: اطلاعات انلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.