سعیداحمدی در گفت و گو با زیرنویس؛اظهار داشت : طی ۹ماخه گذشته سالجاری تعداد ۳۸هزار و ۳۲۲ رویداد ولادت در استان ثبت شده است. وی با بیان اینکه درصد تولد نوزادان بیشتر بوده است، افزود: از این تعداد ۲۰ هزار و ۱۱۴ نوزاد پسر و ۱۸ هزار و ۲۰۸ نوزاد دختر بودند. مدیر کل ثبت […]

سعیداحمدی در گفت و گو با زیرنویس؛اظهار داشت : طی ۹ماخه گذشته سالجاری تعداد ۳۸هزار و ۳۲۲ رویداد ولادت در استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه درصد تولد نوزادان بیشتر بوده است، افزود: از این تعداد ۲۰ هزار و ۱۱۴ نوزاد پسر و ۱۸ هزار و ۲۰۸ نوزاد دختر بودند.

مدیر کل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: امسال بیش از ۳۸ هزار و ۳۲۲ رویداد تولد در آذربایجان غربی ثبت شده است که ۵۲/۵ درصد نوزادان پسر بودند.

احمدی ادامه داد:  در ۹ ماهه گذشته سالجاری ۲۳ هزار و ۳۳۵   تولد در شهر و ۱۴ هزار و ۹۸۷ تول در مناطق روستایی استان ثبت شده است.

مدیر کل ثبت احوال استان گفت: در این مدت نیز ۷۱۳ تولد دوقلویی، ۴۲ مورد سه قلویی و ۲ مورد  چهار قلویی در استان رخ داده است.

احمدی به آمار هشت ماهه ازدواج در استان اشاره کرد و افزود: در این بازه زمانی تعداد ۱۶هزار و ۹۳۲ مورد ازدواج ثبت شده که ۱۳هزار و ۸۴۳ مورد در شهر و ۳هزار و ۸۴ مورد در روستا به ثبت رسیده است.

به گفته وی در همین بازه زمانی عشت ماهه تعداد ۴هزار و ۷۲۳ مورد واقعه طلاق در استان به ثبت رسیده است.

نسرین معجنی/آذربایجان‌غربی 

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.