فحاشی پیشکسوت پرسپولیس به گل‌محمدی صحت دارد؟
فحاشی پیشکسوت پرسپولیس به گل‌محمدی صحت دارد؟

خبرورزشی نوشت: فایل صوتی که در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد و منسوب به یکی از پیشکسوتان سرشناس دهه‌های ۶۰ و ۷۰ پرسپولیس است، حکایت از فحاشی او به سرمربی پرسپولیس دارد. این پیشکسوت که افتخارات زیادی در فوتبال با پرسپولیس به دست آورده و البته حالا سال‌هاست که هیچ فعالیتی در فوتبال ندارد […]

پیشکسوت پرسپولیس, یحیی گل محمدی - فحاشی پیشکسوت پرسپولیس به گل‌محمدی صحت دارد؟

خبرورزشی نوشت: فایل صوتی که در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد و منسوب به یکی از پیشکسوتان سرشناس دهه‌های ۶۰ و ۷۰ پرسپولیس است، حکایت از فحاشی او به سرمربی پرسپولیس دارد.

این پیشکسوت که افتخارات زیادی در فوتبال با پرسپولیس به دست آورده و البته حالا سال‌هاست که هیچ فعالیتی در فوتبال ندارد و طی دو ماه گذشته جزو منتقدان یحیی گل‌محمدی نیز بوده، در این فایل صوتی از فحاشی یکی از طرفداران پرسپولیس نسبت به اعضای خانواده‌اش به‌شدت عصبانی می‌شود و آن را با عبارات بسیار نامناسب در مورد سرمربی قرمزپوشان و هوادار پرسپولیس جواب می‌دهد!

البته صحت این فایل را نمی‌توان تایید و تضمین کرد چون گروهی از پرسپولیسی‌ها مدعی‌اند عده‌ای با تقلید صدا آن را ساخته‌اند تا میان کادر فنی و پیشکسوتان پرسپولیس اختلاف ایجاد کنند. اگر چنین فایلی درست باشد، واقعا باید متاسف شد که یک چهره فوتبالی با چنین ادبیاتی دیگران را مورد خطاب قرار می دهد و لقب پیشکسوت را هم یدک می‌کشد.

منبع: اطلاعات انلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.