تبارشناسی ساواک در سایه‌روشن پرویز ثابتی
تبارشناسی ساواک در سایه‌روشن پرویز ثابتی

در این نشست ضمن نمایش بخش‌هایی از مستند «پرویز ثابتی»، به نقد آراء و نظرات ثابتی پرداخته و نقش وی و ساواک را  مورد بازخوانی قرار می‌دهیم. در نشست دوم به میزبانی «محمدجواد حق‌شناس»، آقایان «محمد توسلی» (دبیرکل نهضت آزادی ایران)  و «علی صالح‌‌آبادی» (صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه ستاره صبح)، سخنرانی خواهند کرد […]

- تبارشناسی ساواک در سایه‌روشن پرویز ثابتی

در این نشست ضمن نمایش بخش‌هایی از مستند «پرویز ثابتی»، به نقد آراء و نظرات ثابتی پرداخته و نقش وی و ساواک را  مورد بازخوانی قرار می‌دهیم.

در نشست دوم به میزبانی «محمدجواد حق‌شناس»، آقایان «محمد توسلی» (دبیرکل نهضت آزادی ایران)  و «علی صالح‌‌آبادی» (صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه ستاره صبح)، سخنرانی خواهند کرد و  به جریان‌های ملی و مذهبی فعال در دوران مبارزه علیه حکومت پهلوی نظر خواهند انداخت و به تاثیر عملکرد «ساواک» در جریان مبارزه که منجر به سقوط شاه و انقلاب شد، می‌پردازند.

در این نشست از دفتر ویژه‌ای که توسط نشریه نیمروز منتشر شده است رونمایی می‌شود.. در این دفتر به سیر کوتاهی از تاریخ سازمان‌های اطلاعاتی در ایران از عهد باستان تا انتهای دوره پهلوی پرداخته شده است.

برای ثبت نام و کسب اطلاع بیشتر،  به سایت تیوال، مراجعه  یا از طریق شماره ۰۹۴۴۹۲۱۲۶۷ در شبکه واتساب اقدام شود.

منبع: اطلاعات انلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.