محمد غیوری‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعات هواشناسی، امشب احتمال هوای غبارآلود در برخی نقاط غربی و شمالی وجود دارد. کارشناس هواشناسی خراسان رضوی افزود: از فردا بعدازظهر ضمن افزایش سرعت وزش باد در سطح استان، احتمال انتقال گردوخاک به نواحی شمالی، شرقی و برخی نقاط مرکزی پیش‌بینی می‌شود که […]

محمد غیوری‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعات هواشناسی، امشب احتمال هوای غبارآلود در برخی نقاط غربی و شمالی وجود دارد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی افزود: از فردا بعدازظهر ضمن افزایش سرعت وزش باد در سطح استان، احتمال انتقال گردوخاک به نواحی شمالی، شرقی و برخی نقاط مرکزی پیش‌بینی می‌شود که منجر به کاهش کیفیت هوا و کاهش دید در این نواحی خواهد شد.

وی گفت: طی دوشنبه شب و اوایل روز سه شنبه ضمن افزایش ابرناکی، برای نواحی شمالی و شرقی جوی مه آلود با احتمال بارش پراکنده انتظار می‌رود.

غیوری‌خواه بیان کرد: همچنین از روز سه‌شنبه شاهد کاهش دما در سطح استان، به ویژه در نواحی شمالی و شرقی، خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی وضعیت جوی و کیفیت هوای شهرستان مشهد مقدس را طی فردا دوشنبه قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر در بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد و گاهی غبارآلود در اواخر وقت با احتمال بارش پراکنده و مه آلود پیش بینی کرد.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۶- درجه سلسیوس سردترین و مشهد با بیشینه دمای ۱۴ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهرستان مشهد مقدس بین ۰ و ۱۴ درجه سلسیوس در نوسان بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه‎ هواشناسی مه‌ولات ۳۶ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

منبع: مـهر

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.