به گزارش زیرنویس به نقل از تسنیم، در معاملات امروز (شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران ، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۲ هزار و ۸۶۳ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۸ هزار و ۹۶۶ تومان رسیده است. قیمت هر اسکناس یورو […]

به گزارش زیرنویس به نقل از تسنیم، در معاملات امروز (شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران ، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۲ هزار و ۸۶۳ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۸ هزار و ۹۶۶ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۷۴۷ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۲ هزار و ۴۹۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش قیمت نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۶۷۱ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۶۱۰ تومان است.

قیمت دلار و یورو و درهم 25 آذر 1402 - مرکز مبادله

قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲۵ آذر۱۴۰۲

به گزارش زیرنویس به نقل از باشگاه خبرنگاران، امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

امروز شنبه ۲۵  آذر ماه ۱۴۰۲ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران با قیمت ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۲ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان معامله می‌شود.

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

قیمت سکه و طلا 25 آذر 1402

 

 

 

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.