اگر تصور می‌کنید بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی موبایل در دنیا سامسونگ یا اپل است، سخت در اشتباهید. این جایگاه حتی به شیائومی هم نمی‌رسد. برندهای دیگری مثل هواوی هم فاصله‌ی زیادی تا صدر جدول دارند. برخلاف آن چیزی که فکر می‌کردید، بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی در دنیا برندی چینی به نام BBK Electronics است که مالک شرکت‌هایی مثل […]

- بزرگترین سازنده موبایل در دنیا نه سامسونگ است و نه اپل!

اگر تصور می‌کنید بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی موبایل در دنیا سامسونگ یا اپل است، سخت در اشتباهید. این جایگاه حتی به شیائومی هم نمی‌رسد. برندهای دیگری مثل هواوی هم فاصله‌ی زیادی تا صدر جدول دارند.

برخلاف آن چیزی که فکر می‌کردید، بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی در دنیا برندی چینی به نام BBK Electronics است که مالک شرکت‌هایی مثل ویوو و اوپو محسوب می‌شود.

هلدینگ BBK در سال ۱۹۹۵ بنیان‌گذاری شد و حالا افزون‌بر بازار موبایل در بازار ساعت‌های هوشمند و تلویزیون و دوربین فعالیت دارد.

این شرکت که مالک گوشی اوپو و گوشی ریلمی و گوشی وان پلاس و چند برند دیگر است.

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.