هویت پنج کارگر لایروبی که شامگاه روز گذشته (۱۸ آذر ماه) در جریان حادثه گازگرفتگی در مرکز انتقال نفت برداسپیکوهدشت جان خود را از دست دادند، مشخص شد. جانباختگان حادثه پنج کارگر به اسامی «حسن لطفی»، «علی احمدجو»، «امین طالبیان»، «علیاکبر جباری» و «محمد احمد جو» هستند که تحت مسئولیت «شرکت ارگسازان ناوه» […]
هویت پنج کارگر لایروبی که شامگاه روز گذشته (۱۸ آذر ماه) در جریان حادثه گازگرفتگی در مرکز انتقال نفت برداسپیکوهدشت جان خود را از دست دادند، مشخص شد.
جانباختگان حادثه پنج کارگر به اسامی «حسن لطفی»، «علی احمدجو»، «امین طالبیان»، «علیاکبر جباری» و «محمد احمد جو» هستند که تحت مسئولیت «شرکت ارگسازان ناوه» به عنوان کارگر لایروب در «مرکز انتقال نفت برداسپی کوهدشت» مشغول به کار بودند.
بر اساس منابع کارگری؛ هنوز اجساد این پنج کارگر به دلیل انباشته شدن گازهای فوق العاده سمی وآتشزا از مخازن خارج نشده و باید مخازن خالی از نفت شود تا بعد گروههای امدادی و ایمنی با اکسیژن وارد مخازن شوند.
گفتنی است؛ شامگاه روز گذشته تعداد پنج نفر از کارگران یک شرکت پیمانکاری برای لایروبی مخازن نفت ایستگاه پمپاژ مرکز انتقال نفت برداسپی کوهدشت وارد منبع این ایستگاه شده و بر اثر استنشاق مواد سمی دچار حادثه مرگ میشوند.
ایلنا
فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد
3 ماه قبلچرا خلبانان ریش نمیگذارند؟
3 ماه قبلفال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد
فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.
تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!
تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.
چرا خلبانان ریش نمیگذارند؟
اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانهای در رابطه با موهای صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم میکند که پیش از انجام وظیفه موهای صورتشان را بتراشند.