استقلال آذر ماه سال ۸۸ در بحران نتیجه‌گیری فرو رفته بود و شکست مقابل سپاهان در اصفهان شرایط صمد مرفاوی و شاگردانش را به معنای واقعی کلمه بغرنج کرده بود. در چنین شرایطی اتفاقی سر تمرین استقلال به وقوع پیوست که هجدهم آذر آن سال بازتاب وسیعی در زیرنویس و سایر روزنامه‌ها پیدا کرد. در […]

استقلال آذر ماه سال ۸۸ در بحران نتیجه‌گیری فرو رفته بود و شکست مقابل سپاهان در اصفهان شرایط صمد مرفاوی و شاگردانش را به معنای واقعی کلمه بغرنج کرده بود. در چنین شرایطی اتفاقی سر تمرین استقلال به وقوع پیوست که هجدهم آذر آن سال بازتاب وسیعی در زیرنویس و سایر روزنامه‌ها پیدا کرد.

در آن مقطع هنگامی که استقلال مشغول تمرین بود، صمد مرفاوی سرمربی وقت آبی‌ها سمت عکاسان مطبوعاتی آمد و با ناراحتی به آن‌ها گفت: همه شما عکاسان رفقای امیر قلعه‌نویی هستید و با حضور در کنار زمین، تدابیر تاکتیکی ما را آنالیز کرده و در اختیار سپاهان و سرمربی این تیم می‌گذارید! ادعایی که البته نمی‌شد آن را باور کرد چون جدا از این‌که آنالیز یک علم محسوب می‌شود، عکاس‌ها معمولا فقط برای دقایق محدودی سر تمرین حاضر می‌شدند و پس از گرفتن سوژه‌های موردنظرشان، آن‌جا را ترک می‌کردند. از طرف دیگر، وقتی حضور در تمرینات برای همه افراد آزاد بود، سپاهان یا هر تیم دیگری می‌توانست به‌راحتی یک آنالیزور آگاه اما ناشناس را برای تماشای تمرینات استقلال بفرستد.

در کنار این انتقادات، انصافا باید این مسئله را هم متذکر شویم که صمد مرفاوی در تمام دوران سرمربی‌گری‌اش هرگز درب‌های تمرین استقلال را به روی طرفداران و نمایندگان رسانه‌ها نبست.

زیرنویس‌گردی| ادعای عجیب سرمربی استقلال؛ عکاسان اطلاعات محرمانه تیم را به قلعه‌نویی می‌دهند!

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.