اقتصاد آنلاین نوشت: فردوس باقری مدیر عامل «سککوک» در این کارگاه، ضمن اشاره به تغییرات جهانی تامین مالی در دنیا از سال ۲۰۰۸ و تبین مفاهیم SCF، تامین مالی مطالبات قراردادی را در دو دستهی محقق شده و محقق نشده، مورد بررسی قرار داد. وی در ادامه، فکتورینگ در ایران و مطالبات قانونی را مورد […]
اقتصاد آنلاین نوشت: فردوس باقری مدیر عامل «سککوک» در این کارگاه، ضمن اشاره به تغییرات جهانی تامین مالی در دنیا از سال ۲۰۰۸ و تبین مفاهیم SCF، تامین مالی مطالبات قراردادی را در دو دستهی محقق شده و محقق نشده، مورد بررسی قرار داد. وی در ادامه، فکتورینگ در ایران و مطالبات قانونی را مورد بررسی قرار داده و روشهای تامین مالی پیشنهادی برای زنجیرهها و رشد حجم فکتورینگ در دنیای اقتصاد را تحلیل کرد.
روشهای تامین مالی موسسات خرد و متوسط و استفاده از سیستم هوشمند هدایت کاربر در کنار طرح مبحث تسهیل یک اقدام حقوقی-مالی پیچیده در چند قدم ساده، از دیگر مباحث مطرح شده در این کارگاه بودند. این کارگاه با استقبال خوب فعالان حوزههای بانکی و پرداخت و طرح پرسش و پاسخهای کلیدی همراه شد.
همزمان با اختتامیه دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت، جایزه جشنواره بزرگ «دکتر نوربخش» با هدف انتخاب، معرفی و تقدیر از محصولات برتر نوآورانه بانکها و شرکتها در حوزه بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت، به طرحهای برگزیده تعلق گرفت که سامانه فکتورینگ مطالبات قراردادی «سککوک» طرح برگزیده ی محور پلتفرم این جشنواره شد.
گفتنی است دلیل انتخاب سککوک، امسال متفاوت از سال پیش بود؛ در سال گذشته سککوک به دلیل موفقیت در تامین مالی کارت اعتباری خرد به زنجیره تامین مالی، برگزیده شد؛ اما امسال در حوزه ای گسترده تر و برای تامین مالی حساب های دریافتنی بین بنگاه ها -در جایی که عملا چک، سفته یا برات وجود ندارد- در قالب ظرفیت قانونی، سککوک فکتورینگ مطالبات قراردادی بین بنگاه ها را انجام داده و تامین مالی می کند.
فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد
3 ماه قبلچرا خلبانان ریش نمیگذارند؟
3 ماه قبلفال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد
فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.
تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!
تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.
چرا خلبانان ریش نمیگذارند؟
اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانهای در رابطه با موهای صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم میکند که پیش از انجام وظیفه موهای صورتشان را بتراشند.