رضا داوودی در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: در حوزه آب شرب تکمیل آبرسانی اضطراری به شهرهای کرمانشاه، هرسین و جوانرود در دستور کار قرار گرفته و اعتبارات مناسبی به آن تخصیص داده شد تا پیش از سال ١۴٠٣ این پروژه‌ها تکمیل شوند. وی افزود: در حوزه آب شرب کرمانشاه پروژه آبرسانی شامل […]

- تکمیل پروژه‌های آبرسانی اضطراری به سه شهر کرمانشاه تا پایان سال جاری

رضا داوودی در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: در حوزه آب شرب تکمیل آبرسانی اضطراری به شهرهای کرمانشاه، هرسین و جوانرود در دستور کار قرار گرفته و اعتبارات مناسبی به آن تخصیص داده شد تا پیش از سال ١۴٠٣ این پروژه‌ها تکمیل شوند.

وی افزود: در حوزه آب شرب کرمانشاه پروژه آبرسانی شامل اجرای خط انتقال به شهر کرمانشاه است که در حال حاضر پیشرفت ۵٠ درصدی داشته و سامانه مناسبی است تا بتوان مناطق جنوب شرق و شرق کرمانشاه را تنش زدایی کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر طرح آبرسانی به هرسین ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و جزء پروژه‌های اولویت‌دار استاندار کرمانشاه است.

وی گفت: این پروژه دارای مولفه‌های متعددی از جمله هشت حلقه چاه، اجرای خطوط انتقال به طول هفت کیلومتر و تکمیل مخزن سه هزار متر مکعبی است.

این مقام مسئول عنوان کرد: برای پروژه هرسین با توجه به اینکه در نقاط مختلف از جمله قیسوند چاه حفر شد و میزان آبدهی مناسب نبود در بخش‌های دیگر چاه حفاری و آبدهی مناسب ایجاد شد.

وی ادامه داد: مقرر شده در این منطقه هفت حلقه چاه دیگر حفاری شود لذا بخشی از خط انتقال انجام شده و مخزن پیشرفت ٩۶ درصدی دارد و پیش از آنکه هفت حلقه چاه دیگر را حفاری کنیم و بین چاه‌ها را به آبدهی مناسب برسانیم برای خط انتقال که در بخش‌های ترافیکی و مسئله‌دار شهر است با هماهنگی شهرداری مجوز بگیریم.

داوودی اضافه کرد: در قرارگاه آبرسانی کرمانشاه تمهیدات ویژه‌ای برای سه پروژه کرمانشاه، هرسین، جوانرود و کرند اندیشیده شده تا بتوان در اسرع وقت و پیش از تابستان ١۴٠٣ آن را به اتمام برسانیم.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.