به گزارش زیرنویس، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با جعل و کلاهبرداری اقدام به سند سازی و فروش آپارتمان متعلق به افراد غیر در سطح شهرستان تنکابن می کند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار داشت. وی تصریح […]

به گزارش زیرنویس، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با جعل و کلاهبرداری اقدام به سند سازی و فروش آپارتمان متعلق به افراد غیر در سطح شهرستان تنکابن می کند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار داشت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، ماموران پلیس محل اختفای این فرد را در یکی از محله های مسکونی شهرستان تنکابن شناسایی کردند و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی این فرد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: برابر تحقیقات و بررسی های ویژه پلیس، متهم که دارای ۴۹ فقره پرونده حقوقی به ارزش ۴۹۰میلیارد ریال و ۵۰ فقره پرونده کیفری به ارزش ۳۰میلیارد ریال است به مدت هفت سال متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بوده است .

سردار مفخمی از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست، هنگام انجام معاملات ملکی نسبت به انجام استعلامات لازم از مراکز رسمی و اطمینان از مالکیت فروشنده اقدام کنند.

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.