.باشگاه استقلال ضمن درخواست از رسانه‌های محترم برای پایان دادن به این شایعات، اعلام می‌کند تیم پزشکی باشگاه همچنان مشغول بررسی وضعیت پای محمدحسین مرادمند است

 

از لحظه مصدومیت این بازیکن، شایعات زیادی درباره وضعیت و میزان مصدومیت او در رسانه‌های کشور منتشر شده است

اطلاعیه استقلال در خصوص مصدومیت مرادمند و از دست دادن دربی! باشگاه استقلال در خصوص وضعیت مدافع مصدوم خود اطلاعیه را منتشر کرده است.

بعد از مصدومیتی که در بازی استقلال و تراکتور نصیب محمدحسین مرادمند شد، گمانه زنی های متعددی در خصوص وضعیت او و میزان دوری اش از فوتبال مطرح شده است.

در این خصوص امروز خبری درباره غیبت طولانی او در تمرینات ومسابقات و از دست دادن دربی توسط این بازیکن مطرح شد که باشگاه استقلال این گمانه زنی ها را رد کرد.

محمدحسین مرادمند از فوتبال خداحافظی کرد؟ | باشگاه فوتبال استقلال بیانیه داد

در ادامه این اطلاعیه نوشته شده است: «ظرف ۲۴ ساعت آینده گزارشی از میزان مصدومیت این بازیکن از سوی پزشکان استقلال در کانال رسمی باشگاه منتشر خواهد شد تا گمانه‌زنی‌ها هم پایان یابد. مجموعه باشگاه استقلال امیدوار است محمد حسین مرادمند به زودی سلامتی خود را به دست بیاورد و با پیراهن آبی به میدان برود.»

بازگشت هافبک استقلال؛ مهره مهم جواد نکونام تا پایان نیم فصل | دو اتفاق مهم برای آبی ها

هافبک استقلال با بازگشت از مصدومیت یکی از مهمترین مهره های این تیم تا پایان نیم فصل اول خواهد بود. زبیر نیک نفس با بازگشت به میادین پازل جواد نکونام در میانه زمین را تکمیل می کند.

زبیر نیک نفس در این فصل حضور پررنگی در ترکیب استقلال داشته است اما او به دلیل مصدومیت در ۳ بازی اخیر غایب بوده است. در این بین جواد نکونام در بازی با آلومینیوم و شمس آذر تصمیم گرفت از مهدی مهدی پور جلوی خط دفاع استفاده کند که او چون تبحری در این پست نداشت نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و به همین دلیل در بازی با تراکتور روزبه چشمی به این پست منتقل شد.

در روزهایی که محمدحسین مرادمند با مصدومیت نسبتا طولانی روبرو شده، حضور روزبه چشمی در خط دفاع آبی ها ضروری است و با بازگشت زبیر نیک نفس این اتفاق برای آبی ها رخ خواهد داد.

منبع :اندیشه قرن

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.