پرسپولیس در اواخر مهر ماه سال ۱۳۸۹ دربی تهران را واگذار کرد تا علی دایی در جمع سرخ‌پوشان به یک چالش بزرگ برسد. او در آن مقطع به‌شدت نسبت به داوری دربی اعتراض داشت و این مسئله را در گفت‌وگوی اختصاصی با زیرنویس که ۲۶ مهرماه سال ۱۳۸۹ منتشر شد، با صراحت بیان کرد. سرمربی […]

پرسپولیس در اواخر مهر ماه سال ۱۳۸۹ دربی تهران را واگذار کرد تا علی دایی در جمع سرخ‌پوشان به یک چالش بزرگ برسد. او در آن مقطع به‌شدت نسبت به داوری دربی اعتراض داشت و این مسئله را در گفت‌وگوی اختصاصی با زیرنویس که ۲۶ مهرماه سال ۱۳۸۹ منتشر شد، با صراحت بیان کرد.

سرمربی وقت پرسپولیس در مورد بازی مذکور که با تک‌گل فرهاد مجیدی به نفع استقلال تمام شد، به ما گفت: من اصلا از شکست و مسئولیت آن شانه خالی نمی‌کنم ولی تحت هیچ شرایطی این دربی را در زمره شکست‌های خودم نمی‌نویسم چون اشتباهات داوری در آن فوق‌العاده موثر بود. گل محمد نوری درست بود اما آن را آفساید اعلام کردند. وقت تلف‌شده مسابقه‌ نیز کمتر از حد درست محاسبه شد. این موارد حتما باید مد نظر قرار بگیرد. علی دایی آدمی نیست که از مسئولیت شانه خالی کند به همین خاطر وظیفه دارم از حق تیمم دفاع کنم. البته هنوز دوسوم از رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده و ما کارهای بسیار بزرگی می‌توانیم انجام بدهیم. من به هواداران قول می‌دهم که پرسپولیس در این فصل جام می‌گیرد. مطمئن باشید پرسپولیس را درست می‌کنم و می‌روم اما طرفداران عزیز پرسپولیس باید به من اعتماد کنند و اجازه بدهند اندیشه‌های فنی مدنظر مربیان به طور دقیق پیاده شود.

نکته مهم اینجاست که علی دایی به قول خودش وفا کرد و پرسپولیس در پایان لیگ دهم اگرچه کاپ قهرمانی لیگ برتر را به دست نیاورد اما به قهرمان جام حذفی رسید. علی دایی نیز در پایان همان فصل به شکلی عجیب و غریب از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شد.

زیرنویس‌گردی| علی دایی: پرسپولیس را می‌سازم و می‌روم/ مطمئن باشید پرسپولیس جام می‌گیرد/ هواداران به من اعتماد کنند

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.