اخطار یحیی برای جدایی از پرسپولیس / گل محمدی جدا می‌شود؟
اخطار یحیی برای جدایی از پرسپولیس / گل محمدی جدا می‌شود؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس آخرین اخطار را برای دریافت مطالباتش به این باشگاه داده است.

یحیی گل‌محمدی که این روزها اختلافات زیادی با مدیران باشگاه پرسپولیس دارد، آخرین نامه اخطار خود (نوتیس) را تحویل این باشگاه داده تا در صورت پرداخت نشدن مطالباتش قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کند.

یحیی گل‌محمدی صبح دوشنبه با حضور در باشگاه پرسپولیس اخطار ۱۰ روزه خود را تحویل باشگاه پرسپولیس کرد و بعد از پایان این مهلت، در صورت پرداخت نشدن مطالباتش می‌تواند قرارداد خود را یک‌طرفه فسخ کند.

در همین حال در ساعات اخیر شایعه شد که گل‌محمدی قرارداد خود را فسخ کرده است اما مسئول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ این موضوع را تکذیب کرد. طی اخباری که در فضای مجازی منتشر شد یحیی گل‌محمدی فسخ کرده است؛ اما طبق پیگیری های خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس یحیی گل محمدی و موکلانش به سازمان لیگ مراجعه نکرده اند و قرارداد سرمربی پرسپو.لیس فسخ نشده است.

گفته می شود یحیی اخطاری برای فسخ قراردادش به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است.

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.