سامان فیروزی، مدیرعامل شرکت کرمان موتور، در نشستی با حضور تعدادی از مشتریان ناراضی بابت تاخیر در تحویل خودرو ایکس ۵ در موعد مقرر که به همت باشگاه مشتریان این شرکت برگزار شد، رسما از مشتریان عذرخواهی کرد و به تشریح دلایل بروز این تاخیر و برنامه ریزی برای ایفای تعهدات و جلب رضایت مشتریان […]
سامان فیروزی، مدیرعامل شرکت کرمان موتور، در نشستی با حضور تعدادی از مشتریان ناراضی بابت تاخیر در تحویل خودرو ایکس ۵ در موعد مقرر که به همت باشگاه مشتریان این شرکت برگزار شد، رسما از مشتریان عذرخواهی کرد و به تشریح دلایل بروز این تاخیر و برنامه ریزی برای ایفای تعهدات و جلب رضایت مشتریان پرداخت.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام امکانات و منابع در کرمان موتور برای تحویل خودروهای ایکس ۵ و ایفای تعهدات بسیج شده است، افزود: بخشی از نارضایتی ایجاد شده مربوط به مشتریانی است که خودرو آنها سند خورده و حمل و تحویل زمان بر شده که این مسئله در مورد خودروی ایکس ۵ کاملا برطرف و کلیه خودروهای پلاک شده در مرحله تحویل در مقاصد نهایی هستند.
فیروزی با اشاره به عمق داخلی سازی محصولات این شرکت اضافه کرد: امروز کرمان موتور با در اختیار داشتن یک زنجیره تامین گسترده داخلی، برای حفظ توان تولید خودروهای خود به صنعت قطعه سازی داخلی وابسته است. به دلیل عدم تامین به موقع یک قطعه الکترونیکی داخلی که توسط یکی از شرکتهای داخل گروه کرمان خودرو تامین میشود، فرآیند تولید و تحویل خودروهای ایکس ۵ با تاخیر همراه شد که با جایگزینی تامین کنندگان جدید در ماه جاری وضعیت به حالت طبیعی باز میگردد و تحویل خودروها بهزودی آغاز میشود.
فیروزی با بیان اینکه خودرو ایکس ۵ جز محبوبترین خودروهای کرمان موتور است، متذکر شد: جبران هزینه تحمیل شده به خریداران گرامی از بابت تاخیر به وجود آمده را وظیفه خود میدانیم و به طور حتم از مشتریانمان با ارائه بستههای جامع و رایگان از کلیه خدمات قابل ارائه خودرویی و غیر خودرویی در گروه کرمان موتور شامل خدمات گردشگری، مالی، خدمات پس از فروش و سفارشی سازی، دلجویی میکنیم.
وی در پایان از تقویت باشگاه مشتریان کرمان موتور و رونمایی از پلتفرم جدید به منظور ارتقای بیش از پیش ارتباط با مشتریان این خودروساز داخلی خبر داد و افزود: در سیامین سال فعالیت شرکت کرمان موتور باور داریم که بزرگترین سرمایه ما به عنوان یک خودروساز خصوصی اعتماد و رضایت مشتریانمان است و با وجود تمام مشکلات و موانع موجود، تقویت بنیانهای اعتماد مشتریان و دلجویی از ایشان را بزرگترین ماموریت سازمان خود میدانیم.