به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، بازی‌های مقدماتی جام ملتهای آسیا در رده سنی زیر ۱۷ سال از هفته گذشته آغاز شده و بازی‌های این مرحله به منظور صعود کردن ۱۰ تیم صدر نشین و ۵ تیم برتر دوم گروه‌های دهگانه در حال برگزاری است تا تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات به […]

33 هیچ! عجیب‌ترین نتیجه در فوتبال آسیا

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، بازی‌های مقدماتی جام ملتهای آسیا در رده سنی زیر ۱۷ سال از هفته گذشته آغاز شده و بازی‌های این مرحله به منظور صعود کردن ۱۰ تیم صدر نشین و ۵ تیم برتر دوم گروه‌های دهگانه در حال برگزاری است تا تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات به میزبانی عربستان مشخص شوند.

تا به اینجای کار امارات و کره شمالی صعودشان را مسجل کردند اما دور آخر مرحله گروهی که می‌تواند در سرنوشت تیم‌های آسیایی تاثیر بسزایی داشته باشد، فردا برگزار می‌شود اما نکته حائز اهمیت درباره این مرحله نتایج بسیار عجیب تیم های شرکت کننده در این رقابت است.

در ۳۱ بازی که تا به امروز برگزار شده، در هر بازی به طور میانگین ۶.۲۶ گل زده شده تا شرایط خاص این بازی‌ها را نشان دهد!

در نتایج عجیبی که به دست آمده هند با نتیجه ۱۳ بر صفر برونئی را شکست داده و تایلند نیز موفق شد این تیم را با ۱۹ گل درهم بشکند. همچنین تاجیکستان موفق شد با نتیجه ۳۳ بر صفر از گوام گذر کرد و عمان هم به گوام ۱۸ گل زد!

حتی در تقابل تاجیکستان با گوام، محمد نظریف به تنهایی ۱۴ گل زد و با این تعداد گل اکنون آقای گل مسابقات است تا در مجموع مقدماتی جام ملتهای آسیا زیر ۱۷ سال بسیار وضعیت عجیبی داشته باشد.

آخرین دیدار تیم نوجوانان ایران روز ششم آبان ماه مقابل اردن برگزار می‌شود و پس از آن شاگردان چمنیان با وضعیت متفاوتی روبرو خواهند شد.

+