به گزارش تابناک استان ها، انتخاب استاندار به عنوان نماینده عالی دولت و فردی که تقریبا به تمام مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی استان تسلط داشته باشد از اهمیت زیادی برخوردار است، از این رو به نظر دولت با ان به ویژه در استان خراسان رضوی همواره با چنالش‌ها طمائنیه این مهم در در حال […]

- گزینه‌های استانداری خراسان رضوی چه کسانی هستند؟

به گزارش تابناک استان ها، انتخاب استاندار به عنوان نماینده عالی دولت و فردی که تقریبا به تمام مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی استان تسلط داشته باشد از اهمیت زیادی برخوردار است، از این رو به نظر دولت با ان به ویژه در استان خراسان رضوی همواره با چنالش‌ها طمائنیه این مهم در در حال انجام است، براساس آخرین اخبار سه گزینه به تازیگی برای سکانداری استان خراسان ضوی مطرح شده است. 

محمد صادق معتمدیان

 او که سابقه خدمت در دستگاه‌های امنیتی را دارد و در دو استان خراسان جنوبی و رضوی نیز خدمت کرده است به خوبی به شرایط این استان تسلط دارد، هر چند بر اساس آنچه که پیشتر به عنوان شاخص‌های انتخاب استاندار اعلام شده است، قرار بر این است که افرادی به عنوان استاندار انتخاب شوند که در آن استان قبلا، استاندار نبوده باشند. معتمدیان در دولت سیزدهم استاندار آذربایجان غربی بود.
 
غلامحسین مظفری

 او که سابقه فرمانداری و معاونت استانداری در دولت اصلاحات و روحانی را در کارنامه دارد، داشتن رویکردی اصلاح طلبی برای او امتیاز محسوب شده و او را به سکان نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی نزدیک کرده است.
علاوه بر این مظفری حمایت ستاد‌های انتخاباتی پزشکیان را نیز دارد.
هم‌چنین برخی به دلیل همکاری او با رئیس مجلس شورای اسلامی، او را نزدیک به قالیباف می‌دانند.
داشتن رزومه مدیریت در حوزه‌های مالی و اقتصادی نیز از دیگر مظفری امتیازات محسوب می‌شود.
 
رضا شیران خراسانی

از نمایندگی مجلس تا خدمت در شهرداری تهران، رزومه‌ای است که برای شیران خراسانی ذکر شده است، اما آن‌جه امتیاز بیشتری برای او محسوب می‌شود نزدیک بودن به قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی است.
شیران خراسانی در انتخابات ریاست جمهوری از قالیباف هم‌رزم دیرینه‌اش حمایت کرده است و چندان بعید به نظر نمی‌رسد که قالیباف نیز برای رسیدن به سکانداری استانداری خراسان رضوی از او حمایت کند..

+