به گزارش تابناک، این منبع به پایگاه خبری «بغداد الیوم» گفت: تهدیدات رژیم اشغالگر در هدف گرفتن گروه‌های مقاومت عراقی یا رهبران آن، موضوعی عجیب نیست و هر لحظه احتمال آن می‌رود، ما در عمل شهدای بسیاری در مقابله با استکبار جهانی تقدیم کرده‌ایم و امروز درگیر نبرد پشتیبانی از برادران خود در لبنان […]

- واکنش مقاومت عراق به تهدیدات اسرائیل: پاسخ ما غافلگیرانه و قوی تر خواهد بود

 

 
به گزارش تابناک، این منبع به پایگاه خبری «بغداد الیوم» گفت: تهدیدات رژیم اشغالگر در هدف گرفتن گروه‌های مقاومت عراقی یا رهبران آن، موضوعی عجیب نیست و هر لحظه احتمال آن می‌رود، ما در عمل شهدای بسیاری در مقابله با استکبار جهانی تقدیم کرده‌ایم و امروز درگیر نبرد پشتیبانی از برادران خود در لبنان و فلسطین هستیم.

وی افزود: هرگونه حمله‌ای واکنش قوی‌تر ما را به دنبال خواهد داشت و اهداف بسیار متفاوت خواهد بود، ما امکان و توان پاسخ را داریم و واکنش ما با توجه به توسعه توانمندی موشکی و پهپادی غافلگیرانه خواهد بود.

این منبع نزدیک مقاومت عراق تاکید کرد: فداکاری‌های و جان‌فشانی‌ها هرچقدر هم باشد، گروه‌های مقاومت به تلاش خود برای حمایت از مقاومت لبنان و فلسطین ادامه خواهد داد، ما برای حضور میدانی در نبرد منتظر چراغ سبز هستیم زیرا حمایت از محور مقاومت تصمیمی راهبردی است.

یک منبع دیگر پیشتر گفته بود:گروه‌های مقاومت عراقی سلسله تصمیمات راهبردی طی روزهای گذشته برای حمایت از جبهه لبنان اتخاذ کرده‌اند و متعاقبا آن را اعلام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: «ورود به ساعت صفر در حمایت از مقاومت لبنان برای مقابله با دشمن صهیونیستی امری است که حزب‌الله آن را تعیین خواهد کرد و ما منتظر چراغ سبز برای حمایت از مقاومت لبنان هستیم، این امری راهبردی است که هیچگونه عقب‌نشینی از آن در کار نخواهد بود.»

+