به گزارش تابناک ورزشی، کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال رای مربوط به پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند را صادر کرد که به موجب آن دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور با محرومیت تعلیقی ۴ ماهه مواجه شد.همچنین باشگاه تراکتور و بیرانوند به نحو تضامنی به پرداخت مبلغ ۱۹ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان غرامت به باشگاه پرسپولیس […]

رای پرونده بیرانوند اعلام شد؛ محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی!

به گزارش تابناک ورزشی، کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال رای مربوط به پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند را صادر کرد که به موجب آن دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور با محرومیت تعلیقی ۴ ماهه مواجه شد.
همچنین باشگاه تراکتور و بیرانوند به نحو تضامنی به پرداخت مبلغ ۱۹ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان غرامت به باشگاه پرسپولیس و ۷۶۵ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان بابت هزینه دادرسی بر حق باشگاه پرسپولیس محکوم شدند.

براساس اعلام سایت فدراسیون فوتبال، رای پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند به شرح زیر است:
۱- علیرضا صفر بیرانوند و باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور به نحو تضامنی به پرداخت مبلغ ۱۹۸۷۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال غرامت و پرداخت مبلغ ۷۶۵۱۸۷۵۰۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم می‌گردند.
۲- آقای علیرضا صفر بیرانوند به ۴ ماه محرومیت از شرکت در بازی‌های رسمی اعم از باشگاهی و ملی (با رعایت بند ۸ ماده ۱۸ مقررات نقل‌وانتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان) محکوم و این محرومیت به مدت یک سال تعلیق می‌شود.
۳- راجع به سایر خواسته‌های باشگاه خواهان قرار رد دعوا صادر و اعلام می‌گردد.

+