به گزارش تابناک به نقل از مهر؛ علی کشوری نماینده قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد کشورهایی که به نوعی درصدد کمک به رژیم صهیونیستی هستند یک پاسخ مشخص وجود دارد و اینکه باید تکلیف خودشان را با این رژیم مشخص کنند. وی افزود: یعنی در حال حاضر نه کشور […]

- قبرس تکلیف خود را در رابطه با اسرائیل مشخص کند

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر؛ علی کشوری نماینده قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد کشورهایی که به نوعی درصدد کمک به رژیم صهیونیستی هستند یک پاسخ مشخص وجود دارد و اینکه باید تکلیف خودشان را با این رژیم مشخص کنند.

وی افزود: یعنی در حال حاضر نه کشور ایران و نه کشورهای حوزه مقاومت بر سر موضوع فلسطین با هیچ کشوری شوخی ندارند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: سال‌هاست که می‌دانیم کشور قبرس منافع مشترکی و همینطور مراودات مالی گسترده‌ای با اسرائیل داشته است.

درباره برخی کشورها که از رژیم صهیونیستی پشتیبانی می‌کنند خاطر نشان کرد: قبرس جایی است که شاید پایگاه بسیاری از مبادلات مالی و تجاری برای رژیم صهیونیستی بوده‌است و الان اگر این کشور یا هر کشور دیگری بخواهد از این رژیم حفاظت یا به آن کمک کند خواه ناخواه در معرض خطر است.

سوادکوهی در تذکری اعلام کرد: ما گوشزد می‌کنیم هر کشوری که بخواهد در این حوزه فعالیت کند ممکن‌است آن کشور هم با پاسخ کوبنده مواجه شود؛ پس باید تکلیف خودشان را با این رژیم مشخص‌کنند.

+