به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن اعلام کرد، با اندوه و تاثر فراوان، شهادت برادر عزیز و گرامی مان، مجاهد بزرگوار جناب آقای حسن نصرالله دبیر کل حزب الله را تسلیت عرض می کنیم. این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، به برادران و خواهرانمان در […]

- تأکید رهبر انصارالله بر وفاداری به سیدحسن‌ نصرالله

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن اعلام کرد، با اندوه و تاثر فراوان، شهادت برادر عزیز و گرامی مان، مجاهد بزرگوار جناب آقای حسن نصرالله دبیر کل حزب الله را تسلیت عرض می کنیم.

این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، به برادران و خواهرانمان در حزب الله، به ملت لبنان، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت سید علی خامنه ای، به ملت فلسطین و و آزادگان امت اسلام تسلیت عرض می نماییم.

وی افزود: شهادت سید حسن نصرالله ضایعه ای برای تمام امت اسلامی است. این شهادت و ختم راه او به فداکاری در راه خداوند بر او مبارک باد که با روح پاکش در راه خدا و بعد از طی مسیری عظیم ، قربانی شد.

رهبر انصار الله یمن تاکید کرد: سید حسن نصرالله ستاره ای درخشان در آسمان مجاهدان، رهبری بزرگ و موفق و مظهر ارزش ها و اخلاق اسلامی و فردی عزیز و سرافراز بود.

عبدالملک تاکید کرد ، دشمن اسرائیلی به جنایات خود ادامه خواهد داد  ولی به آمال و آروزهای خود نخواهد رسید و بنا  به وعده الهی، نابودی آن حتمی است.

وی افزود : جبهه های پشتیبانی، محور جهاد و پرچم اسلام ، علیرغم میل دشمن اسرائیلی باقی خواهد ماند و ادامه می یابند.

رهبر انصار الله گفت، ما تأکید می کنیم که همگان به ایفای نقش خود ادامه خواهیم داد، زیرا جنگ ادامه دارد و دشمن اسرائیلی دشمن اسلام و مسلمین و خطری برای تمامی  بشریت است.

رهبر انصار الله افزود:  سید حسن نصرالله را هم دشمن و هم دوست می‌شناختند و  خداوند به دست او و همرزمانش در حزب‌الله، پیروزی‌های بزرگی را در  آسمان‌  سربلندی و سرافرازی  رقم زد و این در حالی است که  توده های مقاومت به خوبی می دانند که راه جهاد، همان راه شهادت است و فداکاری در راه خدا ، بخشی از جهاد و هدیه بزرگ به خداوند بزرگ است. حزب الله در رهبران، کادرها، مجاهدان و هواداران خود، روح ایمان حسینی را در میدان جهاد از روز نخست دمیده است.

عبد الملک بدر الدین، با اشاره به مقام صبر و استقامت در راه رسیدن به اهداف، گفت: مهمترین چیز در این زمان خنثی کردن تلاش یهودیان و جنایتکاران برای در هم شکستن روحیه و تضعیف جبهه  حزب الله است که پشقراول مقابله با دشمن صهیونیستی است.

رهبر انصار الله یمن با تاکید بر  وفاداری به این شهید مسلمین و بشریت در ادامه راه جهادی او با صبر و استقامت و یاری از خداوند و توکل به او تصریح کرد: همانطور که امید صهیونیست ها بعد از ترور شهید بزرگوار اسماعیل هنیه به یأس و  ناامیدی مبدل شد، امید آنها نیز در هدف قرار دادن و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله به ناامیدی تبدیل خواهد شد.

+