به گزارش تابناک، در این پیام آمده است: با قلبی پر از درد و با رضایت کامل و تسلیم در برابر قضا و قدر الهی، شهادت عالم ربانی از علمای اسلام و مجاهد مخلص از قهرمانان میادین جهاد و اعتلای کلام حق را به جهان اسلام و ملت لبنان و طرفداران قهرمان و مقاومت بی‌مانند […]

- پیام سیدعمارحکیم در پی شهادت سید حسن نصرالله

به گزارش تابناک، در این پیام آمده است: با قلبی پر از درد و با رضایت کامل و تسلیم در برابر قضا و قدر الهی، شهادت عالم ربانی از علمای اسلام و مجاهد مخلص از قهرمانان میادین جهاد و اعتلای کلام حق را به جهان اسلام و ملت لبنان و طرفداران قهرمان و مقاومت بی‌مانند آن را اعلام می‌کنیم.

حکیم افزود: ایشان عمر شریف خود را با جهاد و مخلصانه در لبنان و با یاری مسائل دین حنیف و امت اسلامی و در راس آن قضیه نخست اسلام یعنی قدس شریف صرف کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در این پیام اشاره کرد: درگذشت جناب سید حسن نصر الله را که در راه انبیا، ائمه و اولیای صالح به شهادت رسید و به پیامبران، صدیقان، شهدا و صلحا پیوست، اعلام می‌داریم تا بدین گونه عمر مبارک شریف ایشان با بالاترین درجه‌ای که خداوند سبحان و تعالی برای اولیای خاص خود برمی‌گزیند، به پایان برسد.

وی با اشاره به جایگاه این مرد شجاع و مدافع از اصل حق مبین در نزد خداوند، خطاب به رژیم صهیونیستی تاکید کرد: این امت که عزم خود را از امام شهیدش امام حسین (ع) می‌گیرد، امتی زنده است که نمی‌میرد و مرگ نمی‌تواند مانع آن شود چرا که مرگ برای ما عادت و کرامت ما از سوی خداوند شهادت است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق بیان کرد: راه مقاومت تا تحقق پیروزی یا شهادت ادامه خواهد داشت چرا که این پروژه در رویکرد مقاومانی که جان خود را نذر کردند، قوی‌تر، مهم‌تر و بزرگ‌تر از شخصیت‌ها و سران است و شهادت این عالم جلیل و مجاهد بزرگ، خسارتی جبران نشدنی است.

حکیم در پایان خواستار رحمت واسعه برای روح سید حسن نصر الله و اسکان او در بهشت برین و صبر برای خانواده بزرگوار شهید و همراهان مسیر جهاد و علم او و دوستدارانش شد.

+