به گزارش تابناک از ایرنا، استقلال با شکست در شهرآورد ۱۰۴ درحالی بعد از ۲ و سال یک ماه بار دیگر در یک دیدار خانگی شکست خورد، که ردپای مدافع این تیم در دو باخت خانگی این تیم پررنگ‌تر از هر بازیکن دیگری است.     در حساس‌ترین دیدار هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس […]

- رکوردی که رامین رضاییان از استقلال گرفت

به گزارش تابناک از ایرنا، استقلال با شکست در شهرآورد ۱۰۴ درحالی بعد از ۲ و سال یک ماه بار دیگر در یک دیدار خانگی شکست خورد، که ردپای مدافع این تیم در دو باخت خانگی این تیم پررنگ‌تر از هر بازیکن دیگری است.   

 در حساس‌ترین دیدار هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس تیم فوتبال پرسپولیس تهران در شهرآورد یکصد و چهار موفق شد با نتیجه یک بر صفر رقیب دیرینه خود استقلال تهران را شکست دهد.

سرخ‌پوشان در حالی در این دیدار موفق شدند استقلال را شکست دهند که تا دقایق پایانی، بازی بدون گل دنبال می‌شد اما اشتباه مدافع آبی‌پوشان همه چیز را به سود قرمزها تغییر دارد. در دقایق پایانی بازی پرسپولیس در یک ضد حمله صاحب موقعیت شد که در نهایت رامین رضاییان روی سعید مهری مرتکب خطا کرد و داور بازی به سود پرسپولیس پنالتی گرفت تا کنعانی‌زادگان گل برتری را بازی را به ثمر برساند.

آبی‌پوشان در شرایطی در این دیدار خانگی برابر همشهری خود شکست خوردند که آخرین شکست خانگی آنها به بیست و یکم مرداد ماه سال ١۴٠١ باز می‌گردد آن هم در جایی که در هفته نخست لیگ بیست و دوم، سپاهان اصفهان موفق شد با نتیجه ٢ بر صفر استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.

 

گل نخست طلایی‌پوشان دیار زاینده رود در این دیدار حساس را در دقیقه ۵۲ بازی یاسین سلمانی، بازیکن کنونی پرسپولیس به ثمر رساند و نکته جالب‌تر آنجاست که گل دوم طلایی‌پوشان را رامین رضاییان روی پاس مسعود ریگی در دقیقه ۵۷ وارد دروازه استقلال کرد تا طلایی پوشان در هفته نخست لیگ بیست و دوم، اولین شکست استقلال را آن هم در خانه رقم بزنند.

استقلال حالا با شکست در شهرآورد ۱۰۴ درحالی بعد از ۲ و سال یک ماه بار دیگر در یک دیدار خانگی شکست خورد، که ردپای رضاییان در دو باخت خانگی این تیم پررنگ‌تر از هر بازیکن دیگری بود.

 

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.