کسب ۲ مدال طلا و نقره دیگر برای ایران
کسب ۲ مدال طلا و نقره دیگر برای ایران

مسابقات روئینگ قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا ٢١ تا ٢۴ شهریور در شهر شنیانگ چین برگزار می‌شود.

به گزارش زیرنویس به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا ٢١ تا ٢۴ شهریور در شهر شنیانگ چین برگزار می‌شود.

تیم ملی روئینگ ایران با هدایت فرزین رضایی مربی و نازنین رحمانی کمک مربی در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت و محمدتقی محمدیان نیز سرپرست تیم است.

فاطمه مجلل، کیمیا زارعی، مهنا حاجی‌حسینی و ساقی ملکی در بخش بانوان و امیررضا عبدالی در بخش مردان ورزشکاران ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند.

در ادامه رقابت‌های امروز ۲ قایق مهنا حاجی‌حسینی در تک‌نفره جوانان فاطمه مجلل و کیمیا زارعی در فینال دونفره زیر ۲۳ سال به آب زدند.

مهنا حاجی‌حسینی در رقابت با نمایندگان چین، کره، هنگ‌کنگ، ویتنام و تایلند با زمان ٨:١٣.٣٧ دقیقه اول و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت نمایندگان هنگ‌کنگ و ویتنام دوم و سوم شدند.

فاطمه مجلل و کیمیا زارعی نیز در فینال روئینگ دونفره بانوان زیر ۲۳ سال در رقابت با نمایندگان کره‌شمالی، چین، هند، ویتنام و چین تایپه با زمان ٧:٣٨.٠٧ دقیقه دوم و صاحب مدال نقره شدند. در این رقابت نمایندگان چین و ویتنام اول و سوم شدند.

مسابقات روئینگ قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا امروز (شنبه ٢۴ شهریور) با ادامه رقابت‌های فینال و ٢ فینال دیگر برای نمایندگان کشورمان در شنیانگ چین در حال برگزاری است.

منبع: مـهر

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.