حرکت عاشورا اگر نبود تمام دست آوردهای پیامبر، پایمال می‌شد
حرکت عاشورا اگر نبود تمام دست آوردهای پیامبر، پایمال می‌شد

حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران در مصلی امام خمینی (ره)،گفت: شما برادران و خواهران و سوگواران را به شناخت عاشورا و گام برداشتن در راهی که مدرسه رسالت و امامت فراروی بشر تعریف کرده است، توصیه می‌کنم. شناخت راهی که مدرسه عاشورا برای جامعه بشری و انسانی تعریف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران در مصلی امام خمینی (ره)،گفت: شما برادران و خواهران و سوگواران را به شناخت عاشورا و گام برداشتن در راهی که مدرسه رسالت و امامت فراروی بشر تعریف کرده است، توصیه می‌کنم. شناخت راهی که مدرسه عاشورا برای جامعه بشری و انسانی تعریف کرد.

وی‌افزود: اگر این مدرسه نبود امروز جامعه انسانی از معارف حیات بخش قرآن کریم محروم بود. اگر حرکت عظیم عاشورا نبود دستگاه آلوده به ستم و جنایت اموی تمام دستاوردهای حرکت عظیم پیامبر اعظم را پایمال می‌کرد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد اظهار کرد: در ساعت‌های نخست امروز سخنگوی نیروهای مسلح یمن از اصابت پهپاد مدرن رادار گریز یمنی که به دست توان‌های جوانان عالم هوشمند یمنی ساخته شده است خبر داد که قلب تل آویو را مورد هدف قرار داد.

وی‌افزود: این پهپاد اقتدار آفرین که بر اساس گزارشات رسمی نهادهای صهیونیستی، در فاصله نزدیک سفارت آمریکا فرود آمده است، هشدار دیگری است برای پایان تجاوزات حیوانی درندگان صهیونیست، به خواهران و برادران عزیز و مقاوم ما در غزه، که جان همه ما فدای قدم‌های استوار آنها، باد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با اشاره به مردم مقاوم غزه، اذعان کرد: این فرزندان استوار پیامبر اعظم که در طول تجاوزات دنیای استکبار به سرکردگی امریکا، ایستادند برای امت اسلام حیثیت و آبروی دیگری را خلق کردند.

در حال تکمیل…

منبع: مـهر

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.