پویش اکرام ایتام و محسنین برگزار می‌شود
پویش اکرام ایتام و محسنین برگزار می‌شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: پویش اکرام ایتام و محسنین همزمان با همایش «شیرخوارگان حسینی» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: پویش جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین همزمان با همایش «شیرخوارگان حسینی» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این پویش صبح جمعه ۳۰ تیرماه همزمان با برگزاری همایش ملی «شیرخوارگان حسینی» برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اظهار کرد: پایگاه‌های طرح اکرام مستقر در همایش شیرخوارگان حسینی در سراسر کشور میزبان حامیان برای ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین هستند.
به گفته آسوده، پایگاه اصلی پویش اکرام ایتام و محسنین در محل مصلای امام خمینی (ره) در تهران برپا است.

وی با تشریح روش‌های مشارکت مردم در این پویش تصریح کرد: مردم نیکوکار می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و محسنین را برعهده بگیرند.

آسوده تاکید کرد: همچنین نیکوکاران می‌توانند پرداخت برای ثبت نام در طرح ایتام و محسنین عام از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی Ekram.emdad.ir اقدام کنند.

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.