آقایان پوششی انصراف نمی‌دادید تا وزن واقعی شما مشخص شود
آقایان پوششی انصراف نمی‌دادید تا وزن واقعی شما مشخص شود

به راستی شما که حضور در انتخابات را وظیفه الهی می دانستید و برای تصدی آن قریب به یک ماه خواب و آرامش را برای خودتان حرام و با احساسات مردم بازی کردید، چه شد که این وظیفه الهی را رها کردید و از انتخابات انصراف دادید!

فرزند شهید سرافراز ذبیح اله دارابی:

چرا عطش قدرت در برخی فروکش نمی کند، مگر جز این است که صندلی قدرت و پستهای کلیدی و اجرایی کشور در دست عده ای خاص بوده لذا کسانی که در این گردونه پر خیر و برکت قرار گرفته اند نگران نباشند و تا عمر دارند در جایگاههای مناسبی حضور خواهند داشت ولو غیر کارآمد و غیر موثر.

با شهادت رئیس جهمور با دست و پاچکی پستهایی که تا چند ماه قبل برایش میجگیدند و حضور در آن پست را افتخار و وظیفه الهی میدانستند رها می کنند و با ارائه برنامه های قابل تامل و بهت برانگیز چشم به جایگاه مهم و حیاتی ریاست جمهوری می دوزند.

مگر خدمت به جامعه ارزشمند و مظلوم ایثارگر چه ایرادی داشت! مگر برای تصدی این پست برنامه ارائه ندادید و لابی های سنگینی نکرده بودید؟ چه دست آورد و خدمت جدیدی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارائه داده و کدامیک از مشکلات معیشتی و درمانی و…. این قشر مظلوم را رفع کردید و چرا ارائه خدمت در این جایگاه را کوچک شماردید و یا مگر خدمت در جایگاه شهرداری پایتخت با رایزنی های خاص در شورای شهر تهران حاصل نشده بود؟

مگر برای تصدی در دوره شهرداری برنامه ارائه ندادید؟ چرا به یکباره مسئولیتی را که عهده دار بودید زیر پا می گذارید و با کدام توان به این خود شیفتگی رسیده اید که چشمتان به جایگاه ریاست جمهوری است ؟ بعد از ثبت نام چه وقفه و نابسامانی در سازمانی که مسئولیتش را عهده دار بوده اید آمده است ؟ این عطش نه فقط در این دوره انتخابات که در تمامی ادوار نیز وجود داشته که مردم و کشور بهای سنگینی بابت خودشیفتگی و احساس مسئولیت برخی آقایان پرداخت نموده است.

با همه این موارد عزم خودتان را جزم کردید و با ارائه برنامه ها و تشکیل ستادهای تبلیغاتی و ایراد سخنرانی در شهر و شهرستانها خود را فردی شایسته که توان اداره کشور را دارد معرفی کردید و با حضور در برنامه های صدا و سیما که بودجه آن از بیت المال تامین میشود حضور یافتید که متاسفانه بعضا با تخریب و توهین و … به همراه بود.

تمام سعی خود را صرف کسب نظر مساعد مردم شریف و مظلوم کشورمان گردید و گاها توانستید با پرداختن به مشکلات عینی مردم که همراه با احساسات بود نظر تعدادی از هموطنان را به خود جلب کردید.

به راستی شما که حضور در انتخابات را وظیفه الهی می دانستید و برای تصدی آن قریب به یک ماه خواب و آرامش را برای خودتان حرام و با احساسات مردم بازی کردید، چه شد که این وظیفه الهی را رها کردید و از انتخابات انصراف دادید!

چرا باقی نماندید تا مقبولیت و وزن واقعی شما در انتخابات بیشتر و بهتر مشخص شود؟ چرا وقت صدا و سیما را بی ارزش نشان دادید و به نوعی به شعور مردم توهین کردید ؟ مگر شما از توان و جایگاه خود در کشور مطلع نبودید که چنین بلند پروازی را محک زدید. شما که خودتان را در اداره کشور، شایسته و توانمند می دانستید حالا تحمل و توان اداره سازمان قبلی خود را دارید؟ چه شد این وظیفه الهی را نادیده گرفتید.

اینگونه رفتارهای سیاسی و نخ نما فقط موجب سردر گمی بدبینی مردم میشود و بزرگترین لطمه به ماهیت انتخابات را وارد می آورد.

خلیل اله دارابی

منبع:مستقل آنلاین

 

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.