پوششی‌های ارزشی نما؛ دهن کجی به مدنیت با نامزدهای پوششی
پوششی‌های ارزشی نما؛ دهن کجی به مدنیت با نامزدهای پوششی

با این ادبیات در مناظره‌ها جامعه به این نتیجه می‌رسد که چهل و اندی سال به آن‌ها خیانت شده و هر دو طیف به آن‌ها دروغ گفته‌اند؛ که نتیجه این بی‌اخلاقی و تندروی‌ها قهر ۶۰ درصد مردم با صندوق‌های رأی شد.

زیرنویس، گروه سیاست- درحالی‌که ایران درصدد تحول اساسی در نظام اجتماعی و پوست‌اندازی به‌سوی جامعهٔ مدنی است و رهبر معظم انقلاب نیز به حضور گسترده و مشارکت‌ بیشتر در مسائل اجتماعی به‌ویژه انتخابات تأکید دارد، اما این مطالبه رهبری در برنامه‌ریزی‌های متولیان امر نه‌تنها دیده نمی‌شود؛ بلکه برخی نامزدهای انتخاباتی با حضور به‌صورت پوششی و متأسفانه در قامت تخریبچی مردم را نه‌تنها از انتخابات و نظام دلسرد بلکه نسبت به گذشته انقلاب نیز بدبین کرده‌اند.

با این ادبیات در مناظره‌ها جامعه به این نتیجه می‌رسد که چهل و اندی سال به آن‌ها خیانت شده و هر دو طیف به آن‌ها دروغ گفته‌اند؛ که نتیجه این بی‌اخلاقی و تندروی‌ها قهر ۶۰ درصد مردم با صندوق‌های رأی شد. درحقیقت، برنامه‌هایی که قرار بود با ایجاد شور انتخاباتی مردم را پای صندوق رأی بیاورد، چنان از ریل خود خارج شد که اتفاق تلخی را رقم زد!

 اگر دولت، مجلس یا هر نهاد دیگری نسبت به تعهدات خود با شفافیت و صداقت با جامعه رفتار می‌کردند و در پایان دوره خدمت خود هرگز مطلب ناگفته‌ای باقی نمی‌گذاشتند؛ این‌گونه به بهانهٔ رفع مظلومیت و تبعیض، این حرکت ضد مشارکت انجام نمی‌شد.

به گزارش زیرنویس، حال که تجربه این انتخابات پیش‌روی ماست لازم است بدانیم چه خواسته و چه ناخواسته در زمین چه کسی بازی می‌کنیم. نکند گفت‌وگوهایی که ما به بهانه انتخابات از هر دو طیف می‌شنویم آب به آسیاب دشمن ریخته باشد و همه می‌دانیم که زمستان رفتنی است و وای به حال ذغالی که روسیاه بماند.

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.