رقم بالای تعداد آراء باطله تا این لحظه
رقم بالای تعداد آراء باطله تا این لحظه

سخنگوی ستاد انتخابات، تا این لحظه، تعداد آرای مأخوذه صحیح و باطله تا لحظه ارسال این خبر مجموعا ۱۲ میلیون و ۵ هزار و ۸۴۳ رای است و همچنین تعداد آراء باطله نیز ۴۶۷۴۲۰ رأی است.

ماراتن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت ۲۴ روزجمعه به پایان رسید. در همین راستا از ساعاتی پیش روند شمارش آرای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در شعب سراسر کشور آغاز شده است.

بنابر روایت محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات، تا این لحظه، تعداد آرای مأخوذه صحیح و باطله تا لحظه ارسال این خبر مجموعا ۱۲ میلیون و ۵ هزار و ۸۴۳ رای است و همچنین تعداد آراء باطله نیز ۴۶۷۴۲۰ رأی است. این درحالیست که مجموع آراء مصطفی پورمحمدی تا این لحظه ۹۵.۱۷۲ رای است.

آرای باطله نهایی

اما در پایان شمارش آرا انتخاباتی مرحله اول این رقم به بیش از یک میلیون رسید . طبق اعلام ستاد انتخابات کشور: بیش از یک میلیون رای باطله در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳وجود داشت و میزان آرای باطله ١.٠۵۶.١۵٩ اعلام شد.

منبع “:جریان نو

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.