علی دایی چهره فراموش نشدنی فوتبال ایران، وقتی در لباس تیم های مختلف به میدان می رفت، در نوع خودش یک کاراکتر جذاب و خاص هم داشت. دایی آن روزها اگرچه همواره از سوی منتقدان، بابت سماجتش برای حضور در میدان و ترکیب اصلی تیم شماتت می شد، اما چهره ای بود که زودتر از […]

علی دایی چهره فراموش نشدنی فوتبال ایران، وقتی در لباس تیم های مختلف به میدان می رفت، در نوع خودش یک کاراکتر جذاب و خاص هم داشت.

دایی آن روزها اگرچه همواره از سوی منتقدان، بابت سماجتش برای حضور در میدان و ترکیب اصلی تیم شماتت می شد، اما چهره ای بود که زودتر از خیلی ها سر تمرین حضور پیدا می کرد و دیرتر از بقیه هم می رفت؛ در واقع یک نظم و انضباط آلمانی که در او نهادینه شده بود.

۲ تصویر استثنایی و کمتر دیده شده از علی دایی با استایل باورنکردنی

جدیت علی دایی در کارش به قدری بود که گاهی اوقات مربیانی که حکم استادی بر گردن او داشتند، زیر سایه اش قرار می گرفتند؛ نمونه اش برانکو ایوانکوویچ که وقتی سرمربی تیم ملی ایران بود، به دایی نمی توانست ایراد و اشکال وارد کند. او در تمرینات، حاکم مطلق و همه کاره بود. اگرچه سعی می کرد بازوی کادرفنی هم باشد و در مواقعی که لازم بود به برانکو یا سایر مربیان مشورت بدهد. تصویر کمتر دیده شده از دایی در کنار برانکو و رضا چلنگر گویای همه چیز است.

تصویر بعدی هم دایی را همراه اوتمار هیتسفلد آلمانی در تمرین تیم بایرن مونیخ می بینیم. او در بوندس لیگا نیز شخصیت خودش را حفظ را می کرد و می کوشید رابطه ای مطلوب با ستاره های بزرگ فوتبال جهان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تجلیل ویژه از شهریار فوتبال ایران

۲ تصویر استثنایی و کمتر دیده شده از علی دایی با استایل باورنکردنی

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.