مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات پنجشنبه به پایان می‌رسد 
مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات پنجشنبه به پایان می‌رسد 

اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات اظهار کرد: جمعه راس ساعت ۸ صبح در داخل و خارج از کشور فرآیند انتخابات آغاز خواهد شد. رای‌دهندگان شناسنامه یا کارت ملی به همراه داشته باشند. او افزود: ستاد انتخابات کشور توصیه می‌کند که رای دهندگان با کارت ملی به مراکز اخذ رای مراجعه کنند. در این دوره تعرفه‌های کاغذی […]

اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات اظهار کرد: جمعه راس ساعت ۸ صبح در داخل و خارج از کشور فرآیند انتخابات آغاز خواهد شد. رای‌دهندگان شناسنامه یا کارت ملی به همراه داشته باشند.

او افزود: ستاد انتخابات کشور توصیه می‌کند که رای دهندگان با کارت ملی به مراکز اخذ رای مراجعه کنند. در این دوره تعرفه‌های کاغذی مورد استفاده قرار می‌گیرد و یک دستگاه احراز هویت در مراکز رای‌گیری وجود دارد.

سخنگوی ستاد انتخابات بیان کرد: درب صندوق‌های رای در تمام شعب آبی رنگ است و رای‌دهندگان از خودکار استفاده کنند. دستورالعمل‌های لازم به فرمانداران ارسال شده و منتظز انتشار آگهی هستیم.

اسلامی گفت: مهلت تبلیغات کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۸ صبح پنجشنبه هفتم تیرماه به پایان میرسد. 

وی درباره سلامت انتخابات طبق نظر رهبر انقلاب گفت: در شعب متصدیان پنج تا هفت نفر برای فرآیند اخذ رای مستقر هستند.

سخنگوی ستاد انتخابات اظهار کرد: نمایندگان شورای نگهبان، فراجا و نمایندگان کاندیدا‌ها تا انتهای فرآیند در شعب حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: صدا و سیما در انتخابات ریاست جمهوری در برخی شعب فرآیند انتخابات را بدون زوم کردن بر روی تعرفه‌های رای گیری پوشش داد.

 

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.