جام جهانی ۱۹۹۸ برای همه ما سرشار از خاطرات فراموش‌نشدنی و جذاب است. پس از شکست سرافرازانه مقابل یوگسلاوی، ملی‌پوشان ایران ۳۱ خرداد سال ۱۳۷۷ آمریکا را با نتیجه ۲ بر یک شکست دادند به همین خاطر چهارم تیر همان سال مردم با کلی امید و آرزو پای تلویزیون نشستند تا شاهد تقابل ایران و […]

- شکست تیم ملی مقابل ضعیف‌ترین آلمان تاریخ/ ستاره‌های استقلال و پرسپولیس حریف ژرمن‌ها نشدند!

جام جهانی ۱۹۹۸ برای همه ما سرشار از خاطرات فراموش‌نشدنی و جذاب است. پس از شکست سرافرازانه مقابل یوگسلاوی، ملی‌پوشان ایران ۳۱ خرداد سال ۱۳۷۷ آمریکا را با نتیجه ۲ بر یک شکست دادند به همین خاطر چهارم تیر همان سال مردم با کلی امید و آرزو پای تلویزیون نشستند تا شاهد تقابل ایران و آلمان باشند. مسابقه‌ای که اگر خودمان را باور داشتیم، می توانستیم آلمان را شکست بدهیم و قطعا از گروه صعود می‌کردیم چون ژرمن‌ها به نوعی با ضعیف‌ترین تیم خود به لحاظ تاکتیکی در تاریخ رقابت‌های جام جهانی پا به میدان گذاشته بودند ولی کم‌تجربگی و ترس همه ارکان تیم ملی از اسم آلمان موجب شد آن‌ها در نیمه دوم کار را دست بگیرند و با وجود تلاش فراوان ستارگان ملی‌پوش استقلال و پرسپولیس، در نهایت ژرمن‌ها با دو گل ایران را شکست دادند تا پرونده حضور ما در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه بسته شود.

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.