ممنوعیت پاداش دعوت به تیم ملی!
ممنوعیت پاداش دعوت به تیم ملی!

باشگاه‌ها و بازیکنان حق ندارند که آپشن پاداش بابت دعوت به تیم ملی را در قراردادها قرار دهند.

 

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مقررات جدید نقل و انتقالات فوتبال ایران امروز روی خروجی سایت رسمی سازمان لیگ رفت که با قوانین جدید و بعضا عجیب و سختگیرانه‌ای همراه بود. از تغییرات مهم در تعداد بازیکنان حاضر در لیست تیم‌ها گرفته تا قوانین مختلف که برای نخستین بار در فوتبال ایران اجرا خواهد شد.

یکی از قوانین مذکور، ممنوع شدن پاداش دعوت به تیم ملی در قرارداد بازیکنان تیم‌های لیگ برتری است. موضوعی که در قرارداد بسیاری از بازیکنان وجود داشت و آنها بابت حضور در تیم ملی، از پاداش ویژه‌ای برخوردار می‌شدند.

در ماده ۵۵ مقررات جدید نقل و انتقالات فوتبال ایران آمده است که درج شرطی در قرارداد باشگاه‌ها با بازیکن/ کادر فنی متضمن تعهد باشگاه به اعطاء امتیاز و یا پرداخت وجهی به بازیکن/ کادر فنی در صورت دعوت به تیم ملی ممنوع بوده و چنین شرطی فاقد اعتبار است.

بدین ترتیب و برخلاف همیشه، بازیکنان نمی‌توانند بابت حضور در تیم ملی از باشگاه‌هایشان پاداش اضافی دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.