به گزارش زیرنویس، پس از اینکه جواد نکونام با احمد شهریاری روز جمعه در آکادمی باشگاه حاضر شده و وضعیت تیم‌های پایه‌ای بازدید به عمل آوردند، عملاً مشخص شد که نکونام در لیگ بیست و چهارم هم هدایت آبی پوشان را بر عهده خواهد داشت و استقلال با اندیشه‌های تاکتیکی او فصل جدید را استارت […]

- در جلسه مهم نکونام و شهریاری چه گذشت؟

به گزارش زیرنویس، پس از اینکه جواد نکونام با احمد شهریاری روز جمعه در آکادمی باشگاه حاضر شده و وضعیت تیم‌های پایه‌ای بازدید به عمل آوردند، عملاً مشخص شد که نکونام در لیگ بیست و چهارم هم هدایت آبی پوشان را بر عهده خواهد داشت و استقلال با اندیشه‌های تاکتیکی او فصل جدید را استارت می‌زند.

نکونام از روز پنجشنبه جلسات خود با مدیران استقلال را آغاز کرده و از قرار معلوم ظهر روز شنبه نیز با احمد شهریاری نشست داشته است. انتخاب محل اردوی خارجی استقلال، زمین تمرین برای استارت کار و البته نقل و انتقالات لیگ بیست و چهارم ۳ نکته مهمی بود که طرفین در جلسه شنبه و البته جلسات روز قبل از آن پیرامون آنها با یکدیگر صحبت کرده بودند.

تمرینات استقلال قرار است قبل از پایان نیمه اول تیر ماه آغاز شود.

بیشتر بخوانید: واکنش هادی طباطبایی به شایعه بازگشت به استقلال

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.