به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دو تیم فرانسه و هلند در دیدار حساس گروه D یورو ۲۰۲۴ به مصاف هم رفته‌اند. دو تیمی که در هفته نخست جام پیروز بازی‌های خود بودند، تا حد زیادی این بازی در سرنوشت تیم صدرنشین این گروه تاثیرگذار باشد که با تساوی صفر صفر دو تیم همراه […]

- خروس‌ها بدون لاکپشت مدعی نیستند! / تساوی بزرگان

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دو تیم فرانسه و هلند در دیدار حساس گروه D یورو ۲۰۲۴ به مصاف هم رفته‌اند.

دو تیمی که در هفته نخست جام پیروز بازی‌های خود بودند، تا حد زیادی این بازی در سرنوشت تیم صدرنشین این گروه تاثیرگذار باشد که با تساوی صفر صفر دو تیم همراه بود.

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی‌ها از روی نیمک این دیدار را دنبال کرد و به نظر می‌رسد تا بازی‌های حذفی باید همین کار را تکرار کند.

در این دیدار تیم ملی هلند موفق شد تا دروازه فرانسه را باز کند که با کمک VAR این گل هلندی‌ها به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

آنتونیو گریزمان که امشب کاپیتانی تیم ملی فرانسه را برعهده داشت فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست داد که تا در پایان شاهد اولین تساوی صفر بر صفر یورو ۲۰۲۴ باشیم تا بزرگان این جام به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.